Gast audiofiel Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Is het mogelijk om in Emmen met een transparante 60 cm schotel Astra 1 en 2 te ontvangen? En eventueel Astra 3? En als hotbird erbij komt?
WPW Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Kan allemaal moeilijk worden met z'n ding, er is wel een oplossing als je een egte hobbyist bent, kost ook wel een paar centen en veeeel gedult. Anders gewoon een t55 neerzette. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 De Hotbird vindt 78cm wel het minimum. 60cm geeft ook wel een heel klein brandpunt en mogelijk heel veel last van kruispolarisatie op verschillende overlappende transponders. Zou gaan voor een Visiosat-achtige schotel..
wammeswaggel Geplaatst: 15 juli 2008 Geplaatst: 15 juli 2008 Motor of vaste opstelling met meerdere LNB's? In Almere heb ik zo'n 60cm transparantje(prettiger voor de buren) op een motor en ontvang met gemak alle door jou genoemde sat's. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Spyroman Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: audiofiel Is het mogelijk om in Emmen met een transparante 60 cm schotel Astra 1 en 2 te ontvangen? En eventueel Astra 3? En als hotbird erbij komt? Kijk dit is voor mij ook interessant, een 'dorps'genoot Ikzelf ben van plan om aan de gevel een 78cm (op aanraden van een aantal collegea) te hangen in Emmen voor Astra1,2,3 en hotbird. Maar als ik me herinner van een aantal zaken waar ik langs ben geweest voor aanschaf en montage geven ze in eerste instantie daarvoor een 60cm schotel en dat deze het goed zou gaan doen.
Gast audiofiel Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Het gaat mij om een vaste opstelling, geen motor.
Gast Vegasboy Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Ik woon bij je in de buurt 35 kilometer. IK had eerst een 60cm schoteltje met 4 lnb`s en dat wilde wel, maar niet echt geweldig. Heb nu sinds kort een 80cm schotel opgehangen en moet zeggen dat het toch beduidend beter is.
Neptunus Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: Vegasboy Ik woon bij je in de buurt 35 kilometer. IK had eerst een 60cm schoteltje met 4 lnb`s en dat wilde wel, maar niet echt geweldig. Heb nu sinds kort een 80cm schotel opgehangen en moet zeggen dat het toch beduidend beter is. Die 80 centimeter is zeker voldoende om alles te kunnen ontvangen. Begin niet aan 60 centimer, krijg je zeker spijt van. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast audiofiel Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Oke, bedankt. Dan ga ik straks voor een 85 cm transparante Vector.
cookie monster Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Origineel bericht van: WPW Anders gewoon een t55 neerzette. Is toch de betere oplossing Sowieso al , omdat je meerdere satellieten kan ontvangen , en ook voldoende regenreserve voor de bedoelde satellieten Het is z'n aankoop echt waard C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen