Ga naar inhoud

Menu bij Palco voor bestellen film ?????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren mijn 5816/33 gepatched met V8 en de laatste FULL NOEPG eeprom van Zeguers.

Heb met MCedit zelf mijn zenderlijst gemaakt.

Alles is perfect op palco na.

Als ik een kanaal kies krijg ik meteen onderin een gele balk met "Informatie opzoeken" daarna komt een menu met de filmtitel en de keuze voor :

OK : Bestellen of

SERV : Naar SERV

Als ik OK kies vraagt hij : Voer uw code in ++++

Het lijkt veel op de pincode, maar ik heb alle gangbare code's geprobeert.

Kies ik SERV dan krijg ik weer een menu waar ik ook kan bestellen en later de code in moet geven.

Ik heb geen idee wat er hier aan de hand is.

Oh ja, nog 1 raar ding : Op het scherm waar ik de code in moet geven staat bovenin : CYFRA+

Is dit niet raar voor een film op P3 Palco ??

Geplaatst:

Hoe het komt dat dit direkt gebeurt bij Palco weet ik ook niet (normaal doe je dat met de d knop) Wat je hier moet doen is niet op serv of op ok drukken maar op kanaalnummer 0. Deze is namelijk leeg en dan krijg je een melding van geen kanaal onder dit nummer. En dan verdwijnt deze melding na enkele seconden en heb je weer volop beeld!

Groeten, john.

Geplaatst:

John, je bent een kei. Het werkt.

Oorzaak inderdaad nog onbekend. Moet door de V8 patch i.c.m. nieuwe eepromfile komen. Of door mijn eigen gemaakte flash512k.bin met MCedit.

Geplaatst:

Nee, dit ligt aan de gebruikte kaart/files. Je hebt GW's die zonder problemen openen en ook waarbij je de truc met kanaal 0 moet doen. Ik heb hier ook een silvercard waarbij ik eerst een pincode van de kaart moet ingeven. Reuze onhandig.

MTB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.