Gast christof Geplaatst: 16 juli 2008 Geplaatst: 16 juli 2008 Beste satters, 2 weken geleden voor ruim 200euro aan hardware, TVV-abbo enz... bij een bekende satboer gekocht. Na alles geinstalleerd te hebben bleek dat de Aston module NIET werkt. T'is te zeggen de module decodeert TVV niet. Heb een Hummie 5400 en blijkt in tegenstelling van wat op de verkoopfactuur staat de module NIET de soft 2.18 heeft. Terug naar de satboer en hij verteld de update via satteliet te halen. stb comag! Ik vertel hem dat het signaal al een tijd niet meer beschikbaar is waarop hij me repliceerde de cam up-to-daten voor een kost van 65eurotjes!!!!!! Dat is afzetterij in mijn ogen. Ze adverteren dat ze deze cams verkopen TVV-ready en blijkt dat het niet zo is! Is er iemand in de buurt van het Genkse die mijn aston cam kan updaten met zijn Topfield?
SkullOne Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Dat is idd afzetterij... Zeker als het ook nog op de factuur staat dat er 2.18 in geladen zou zitten... Ik zou toch eerst eens gaan klagen en desnoods aan koopontbinding te denken, maar met twee weken is dat al kritiek. Desnoods kun je ook contact opnemen met Aston zelf en het probleem uitleggen aan ze. Ze schijnen wel coulant te zijn, maar dan ben je je CAM wel een week of twee kwijt.
aukemuis Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Is wel goede handel die 65 euro.... 3 minuten in een Tf5000PVR en hij is weer 2.18!
Gast xarxar2 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: aukemuis Is wel goede handel die 65 euro.... 3 minuten in een Tf5000PVR en hij is weer 2.18! Het is waarschijnlijk al tig keer geschreven, maar hoe kan die ff5000pvr dat dan en kan dat ook bij een 5010 masterpiece en zo ja hoe? Want ik heb nu de 2.17 versie.
Gast aart44 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Als de masterpiece ook een pvr is zal het wel kunnen het bestandje moet op de HD staan, maar de handleiding hangt er ook bij. http://ftpaston.free.fr/download_module_for_topfield/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen