Alfons Verbiest Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Origineel bericht van: pollebru Origineel bericht van: Sverige Origineel bericht van: jansen5554 channel 4 HD (FTA) Is dat inderdaad zo??? ik dacht dat momenteel Channel4 SD FTA te ontvangen was, het HD kanaal nog niet. Ergens een freq van channel 4 HD, staat niet in kingofsat. Jawel hoor. Ik had hem in 1 keer. Maar hij is niet FTA.Channel 4 HD
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 ik weet het niet, sinds de olympische spelen 1968 mexico (toen ik ook zo'n mooie poster van bleu-band aan de muur had hangen, met de bedoeling alle voetbalwedstrijd uitslagen er op in te vullen ~ hee ennuh Pelé destijds, wow) zie je gewoon qua programering nog steeds maar een heel erg bekrompen aandeel "sport events" het gelul in diverse studio's lijkt veel belangrijker dan die topprestatie, moet men terzijde ook eens vermeld hebben zelfs meerdere kanalen opnemen is geen optie om alles te kunnen volgen. ik vind zoiets toch na 40 jaar technologische ontwikkeling een teken aan de wand dat de sport niet gesponserd wordt ten behoeve van ons allen maar in bezit is van die enkele paar makkers en dan te bedenken dat men china al reeds maanden het vuur aan de schenen legt wegens politiek beleid... noem je het vrije marktwerking of noem je het politiek beleid, het komt op hetzelfde neer - wie heerst die beslist kan ik een 26 op de t55 tussen 23,5 en 28,2 met succes plaatsen? cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
flodder11 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch kan ik een 26 op de t55 tussen 23,5 en 28,2 met succes plaatsen? cheers Ik heb een draaibare schotel,dus ik weet het niet. Voorlopig schijnt het de moeite waard. Damesvoetbal Duitsland Brazilie ziet er gelikt uit met engels commentaar. Dat is uiteraard geen garantie voor de toekomst. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
pollebru Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Beetje wazig beeld, hadden we in het begin ook met Brt1 HD. 2 audio sporen in het engels. Voor de rest mooi plaatje en mooi benen. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
flodder11 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2008 Tis een BBC aanvoer waarschijnlijk Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
pollebru Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Ontvangst, Sterkte 50 Kwaliteit 70, moet beter kunnen. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
pollebru Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Momenteel programma voor volgende dagen en weken, ziet er goed uit. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik kan de 26 Oost niet zien, maar Eurosport SD zendt het ook uit. Prachtig 4:3 beeld. Zullen de OS 2008 verder in Europa - behalve Eurosport (SD) - nog ergens in 4:3 worden uitgezonden? Ik begin er in ieder geval steeds minder naar te kijken.
pollebru Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik kan de 26 Oost niet zien. Geotrack H-120, kleine investering. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast sattaz Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Origineel bericht van: pollebru Beetje wazig beeld. Ook bij mij komt het iets minder scherp over dan de HD uitzendingen tijdens EK Voetbal 2008 Daarentegen zie ik minder "naijleffect" bij snelle balbewegingen Met vriendelijke groeten sattaz
Gast aart44 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Origineel bericht van: sattaz Ook bij mij komt het iets minder scherp over dan de HD uitzendingen tijdens EK Voetbal 2008 Zou dat dan de Chinesche smog zijn?? Op 26 oost is het tweetalig Chinesche en Engels dus is gewoon te volgen.
flodder11 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2008 Wat mij beteft mag het zo blijven de komende weken. Tis alleen te hopen dat ze er geen codering over heen gooien. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Apple740 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 één-HD deed het altijd goed tot en met afgelopen middag. Nu blijft ie op zwart. (geen toegang melding) Hebben we met de CDS kaartjes geen toegang meer of ligt het probleem bij mij?
flodder11 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2008 Origineel bericht van: flodder11 26 oost 12169 V 27500 fta Beijing Olympics Mvrgr Flodder11 Er is er nog een: 26 oost badr 11957 H 27500 fta Beijing Olympics Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Mister HaCk Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 een hd zend gewoon geen beeld uit, word wel vrijgeschakeld. Anders krijg je gecodeerd kanaal!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen