Ga naar inhoud


Eeprom - Flash512k.bin na patch vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Krijg nou wat ... het is nu inderdaad in een paar minuten gedaan ... de vorige keren duurde het dus wel die dikke 40 minuten.

 

MAAR ... EN ... DUS ... wil ik hierbij graag iedereen bedanken ... want het werkt!

 

Grazie, gracias, dankeschon, merci, thank you & dziekuje ... wij gaan slapen ... morgen weer fijn verder knutselen ... het wordt steeds leuker!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Graag gedaan,trusten en tot morgen of een volgende keer! en nu maar knus naar jullie warme nestjes en snaveltjes toe. (altijd zoiets was het toch wel)

 

Groeten, John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat vol trots aan mijn vriendin zien dat ik alles aan de praat gekregen heb, valt het beeld op de spaanse kanalen weg en heb ik bij onze italiaanse vrienden geen geluid als ik naar Engels switch.

Laat me eens raden ... nieuwe file op kaart zetten?

Ceslaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vriendin van jouw toch he! Maar voor je nieuwe files op je kaartje zet check even dat je in menu 4,1,1 je voorkeurtaal op originele versie zet (zal nu denk ik op nederlands staan) en in menu 4,1,b je datum en tijd aanpassen (zal nu op 01-01-97, 0000h staan)

 

groeten, john.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd & datum had ik al gedaan ... oorspronkelijke taal nu ook. Fullnoepgprom ... op de kaart of in de decoder? In de decoder zit de Zeguers-versie origineel. Moet ik die vervangen met de noepg versie, of gaat het om de eeprom file op de kaart?

Ceslaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cesnam het gaat om de FULLnoepgeeprom (bij zeguers te downloaden, maar let op er is een verschil met noepgeeprom en FULLnoepgeeprom) die moet je in je decoder zetten! De eeprom op je kaartje bevat de keys voor de kanalen te zien.

 

En let goed op dat je de juiste eeprom voor je decoder gebruikt (dus ook letten op de cijfers achter de / (schuine streep)

 

Groeten, John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceslam en nog geen beeld? Dan word het op afstand ingewikkelder. Woon je ver uit de buurt van Roosendaal in Noord Brabant? anders moet je eens langskomen kijken wat we er aan kunnen doen.

 

Groeten, John.

 

<small>[ 29-03-2002, 00:06: Bericht gewijzigd door: 4tover ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen beeld is een beetje overdreven ... wat we echt nodig hebben (de NL en PL kanalen) doet het prima en daar ging het om.

De rest is alleen maar Spielerei. Maar zoals zo vaak, gaat daar de meeste tijd in zitten ... want ... het zou het toch moeten doen, nietwaar?

Bedankt voor de 'langskomen' offer, maar om nou te zeggen dat je 'om de hoek' zit zou een beetje overdreven zijn.

Ceslaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...