gerrit B Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Het werkt gewoon met schoonmaakmiddelen. Ik gebruik gewoon autoschampoo. Aanbrengen als het een paar dagen droog blijft en bij de volgende regenbui is de vlek weer weg. Nadeel is wel dat je dan weer een vlek van de vlekverwijderaar hebt, want dat stukje is dan wel veel schoner dan de rest er omheen. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
El_Bandito Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 [quote=Pacman Mijn garagevloer is ook gevlinderd, maar olie lekkage trekt er gewoon in hoor. Gewoon coaten die vloer en klaar. Dan zijn ze vergeten een curing compound toe te voegen. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast Pacman Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: El_Bandito Dan zijn ze vergeten een curing compound toe te voegen. Hadden ze in '58 zeker nog niet....
gerrit B Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Als het in de garage is kun je altijd nog een zgn. aardappel kelder maken. Ben je meteen je vlekken kwijt en als er even geen aardappels in liggen is hij prima te gebruiken als smeerkelder. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
El_Bandito Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: Pacman Hadden ze in '58 zeker nog niet.... Nee dat denk ik ook niet, curing compound zorgt er tevens voor dat er niks hecht aan deze monolitisch afgewerkte betonvloer. Voordeel is dat vloeistoffen niet in de vloer kunnen trekken, maar mocht je iets op de vloer willen plakken, zul je eerst de vloer moeten stralen, en daarna egaliseren. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
GreenPolo Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Remmenreiniger, dat spul gebruik ik overal voor. (ook BBQ aansteken) Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Lambik61 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Als je in GooGle zoekt op: olievlek verwijderen dan vliegen de middelen en tips je om de oren. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
JosFop4Sat Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Origineel bericht van: Lambik61 Als je in GooGle zoekt op: olievlek verwijderen dan vliegen de middelen en tips je om de oren. Maar dan hebben we niks meer om over te lullen. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
lock Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Leuke oplossingen! maar waar blijft de reactie van de topicstarter, Zal hij bezig zijn om alle aangedragen oplossingen te proberen "That's another fine mess you've got me into"
Lambik61 Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 De topicstarter is druk aan het schrobben. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen