rolandroland Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Ik heb 3 smartcards, maar bij de derde geen privat Spice. Wordt die daarop geblokkeerd?
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Hangt van de uitgave af. Bij de 013 xxxx xxx kaarten moest je een formulier opsturen. Bij de 014 xxx xxx = KPN stonden ze aan zolang het om de Wit/Groene kaarten ging. De latere series waren Wit/Wit en daar stonden ze plots weer uit.. Kijk ook even in de Conax CA of het niveau op Algemeen, PG, 18+ of X staat. Bij alles onder X moet of een Pincode worden ingevoerd (1234).
EdjeKroketje Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 even bellen met de helpdesk, dan zetten ze die voor je aan. kan ook dat de kaart de activatie voor spice heeft gemist. laat de ontvanger is tijdje op een zender staan waar de ontvangst goed is. Misschien komt die alsnog. Anders even bellen dus.
rolandroland Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Geplaatst: 17 juli 2008 Het is de 014 series. Later werkte hij wel. Na een paar dagen.
EdjeKroketje Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 wat ik al zei. alle pakketten worden apart geactiveerd, dus kan best zijn dat je spice gemist had.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen