Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er al iemand een originele TNT kaart werkende in een module?

Ben hier aan het testen met diablo,matrix,viacces cams,maar niks

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

• 2 weken later...

• Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

De pret is weer voorbij en mijn TNT kaart kan weer in ruste totdat de EAS weer gevonden is.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Geplaatst:

Op Cristor werkt het nog steeds, zelfs zonder kaart. Dat biedt perspectief voor de toekomst. smile

Geplaatst:

Dat zag ik ook zojuist en de nano is veranderd. Hopelijk gaat het sneller als de vorige keer.

Geplaatst:

ergens ontgaat me hier iets.

bij de tntsat kaart zit altijd een (slechte) ontvanger inbegrepen, strong, sagem...

ik wil die kaart in m'n vu plaatsen om niet een 'stapel' oud ijzer naast de tv te krijgen, voor elke kaart een eigen decoder sick

als ik nu de tntsat kaart in een cristor stop, wat schiet ik daar dan mee op? dan heb ik nog steeds een extra decoder. behalve als die cristor kan delen met m'n slaapkamer natuurlijk, zoals de vu+ ook doet. dus cccam nodig, oid.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Geplaatst:

Die ontvanger kan als server dienst doen middels verschillende protocollen en dat kan de cccam cliënt ook. Dus cccam op jouw Vu+ kan bijvoorbeeld via radegast connecten met je Cristor server. De bedoeling van Cristor is natuurlijk om zo veel mogelijk ontvangers te verkopen voordat de truc (TNTSAT AU) publiek wordt. Ik heb zo'n ontvanger ook niet, maar de info is gemakkelijk te vinden.

Geplaatst:

Alleen keys vervangen is niet voldoende, er is ook een nieuwe instructie toegevoegd. Maar ook daar is al een oplossing voor bekend, nu nog implementeren door de "emu-bakkers".

Geplaatst:

vplug is (voorzover ik weet) weer de eerste emu bakker die het op orde heeft. Nu zie ik dat de aes keys onveranderd zijn. Men heeft alleen de operationele key en een instructie gewijzigd. iig: het werkt weer en de overige emu's zullen wel snel volgen. smile

edit: er is ook een fix voor oscam, dus de originele kaarten kunnen weer draaien op de meeste ontvangers.

Geplaatst:

De laatste builds van Oscam maakt het gebruikt de TNT kaart weer mogelijk en nu is het weer wachten op CCcam totdat die een nieuwe versie uitbrengt.....hopelijk duurt het niet zolang als de vorige keer.

Zoals ik al eerder schreef is de nano veranderd en het blijkt dat de AES gelijk is gebleven.

Geplaatst:

ik zag dat er meer dan één versie van oscam in de feed van openpli zit.

bij installeren van oscam (lukt dat via de feed wel goed? mij is het handmatig nooit gelukt, te ingewikkeld en dat gepruts is niet mijn ding) en dan het activeren daarvan vervalt m.i. de cccam, nietwaar?

dus als ik daarmee aan de gang ga ten bate van tntsat, mis ik de rest van de connecties?

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen