Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Uh ik heb ff zitten googlen maar de CCcam 2.1.2 is dat specifiek voor een Dreambox ?

Ik kom zo snel niet een losse cam. tegen die CCcam 2.1.2 genoemd wordt.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

• Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Klopt cccam enkel voor open source ontvangers, Ikzelf zit ook te wachten voor een cam die werkt met TnT of het nieuwe satfrance op 5 west.

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Gast woutervg
Geplaatst:
Origineel bericht van: Homer
Klopt cccam enkel voor open source ontvangers, Ikzelf zit ook te wachten voor een cam die werkt met TnT of het nieuwe satfrance op 5 west.

Homer

Ik heb mijn TNTsat kaartje al twee maanden draaien in mijn Diablo Cam. Werkt perfect, ook voor de HD zenders....
Geplaatst:

A das leuk nieuws, Moet je niets bijvoegen in de cam want ik vermoed dat de kaart controleerd wie je bent als ontvanger! daarom werkt de kaart enkel is de strong en de sagam

Als ook heb ik in het lemon room gevraagd of de diablo wifi goed werkt in deze ontvanger

Geplaatst:

op de reelbox (maar ook andere ontvangers) met newcs1.66 of hoger werkt het prima

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Geplaatst:

Leuk om te weten maar voor mij zou enkel een cam voldoening geven!

homer

Gast woutervg
Geplaatst:
A das leuk nieuws, Moet je niets bijvoegen in de cam want ik vermoed dat de kaart controleerd wie je bent als ontvanger! daarom werkt de kaart enkel is de strong en de sagam

Als ook heb ik in het lemon room gevraagd of de diablo wifi goed werkt in deze ontvanger

Ik heb zelf ook een Inverto Scena 5 en daar werkt het perfect in. Gewoon de nieuwste software op de Cam en je TNTsat kaartje erin.... De diablo zorgt er voor dat de koppeling met de ontvanger omzeild wordt.
Geplaatst:
Origineel bericht van: woutervg

Ik heb zelf ook een Inverto Scena 5 en daar werkt het perfect in. Gewoon de nieuwste software op de Cam en je TNTsat kaartje erin.... De diablo zorgt er voor dat de koppeling met de ontvanger omzeild wordt.

Uh gaat het hier om een: DiabloCAM light versie 2.3 light versie van de Diablo heeft geen wireless functie, maar verder alle mogelijkheden.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Light of wifi maakt niet uit al hoe wel de wifi misschien gemakkelijker is in gebruik! Ik wil gewoon kunnen kijken naar de tnt kanalen via mijn lemon 070.

En dan nog iets kan je dan nog iets met die strong? andere soft erin of is die dan voor het oud ijzer.

homer

Geplaatst:

Ik zou hem niet bij het oude ijzer gooien, want volgens hetgene ik ooit las zou die Viaccess-kaart nog andere truukjes bevatten die nog niet in werking zijn, waardoor er zelfs een koppeling tussen de box en de kaart mogelijk zou zijn.

Of het waar is weet ik niet, maar ik zou de Strong toch maar niet weggooien.

Greets

Geplaatst:

Als ik mij nie vergis is de kaart al reeds gekoppeld!

homer

Geplaatst:

Niet aan één welbepaalde ontvanger, enkel aan bepaalde types ontvangers.

Greets

Geplaatst:

Er is daar indertijd veel om te doen geweest, ik dacht erover gelezen te hebben op het forum van tvnt.net, maar het topic over de Strong is ondertussen dacht ik daar zo'n 190 bladzijden lang en dat van TNT-sat 180 bladzijden, dus eenvoudig om dat terug te vinden is het niet.

Als ik er toevallig nog eens bij terecht kom, zal ik het posten.

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen