Checkin Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Uh ik heb ff zitten googlen maar de CCcam 2.1.2 is dat specifiek voor een Dreambox ? Ik kom zo snel niet een losse cam. tegen die CCcam 2.1.2 genoemd wordt. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Homer Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Klopt cccam enkel voor open source ontvangers, Ikzelf zit ook te wachten voor een cam die werkt met TnT of het nieuwe satfrance op 5 west. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast woutervg Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Origineel bericht van: Homer Klopt cccam enkel voor open source ontvangers, Ikzelf zit ook te wachten voor een cam die werkt met TnT of het nieuwe satfrance op 5 west. Homer Ik heb mijn TNTsat kaartje al twee maanden draaien in mijn Diablo Cam. Werkt perfect, ook voor de HD zenders....
Homer Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 A das leuk nieuws, Moet je niets bijvoegen in de cam want ik vermoed dat de kaart controleerd wie je bent als ontvanger! daarom werkt de kaart enkel is de strong en de sagam Als ook heb ik in het lemon room gevraagd of de diablo wifi goed werkt in deze ontvanger 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Its_Johan Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 op de reelbox (maar ook andere ontvangers) met newcs1.66 of hoger werkt het prima ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Homer Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Leuk om te weten maar voor mij zou enkel een cam voldoening geven! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast woutervg Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Origineel bericht van: Homer A das leuk nieuws, Moet je niets bijvoegen in de cam want ik vermoed dat de kaart controleerd wie je bent als ontvanger! daarom werkt de kaart enkel is de strong en de sagam Als ook heb ik in het lemon room gevraagd of de diablo wifi goed werkt in deze ontvanger Ik heb zelf ook een Inverto Scena 5 en daar werkt het perfect in. Gewoon de nieuwste software op de Cam en je TNTsat kaartje erin.... De diablo zorgt er voor dat de koppeling met de ontvanger omzeild wordt.
Checkin Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Origineel bericht van: woutervg Origineel bericht van: Homer A das leuk nieuws, Moet je niets bijvoegen in de cam want ik vermoed dat de kaart controleerd wie je bent als ontvanger! daarom werkt de kaart enkel is de strong en de sagam Als ook heb ik in het lemon room gevraagd of de diablo wifi goed werkt in deze ontvanger Ik heb zelf ook een Inverto Scena 5 en daar werkt het perfect in. Gewoon de nieuwste software op de Cam en je TNTsat kaartje erin.... De diablo zorgt er voor dat de koppeling met de ontvanger omzeild wordt. Uh gaat het hier om een: DiabloCAM light versie 2.3 light versie van de Diablo heeft geen wireless functie, maar verder alle mogelijkheden. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Homer Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Light of wifi maakt niet uit al hoe wel de wifi misschien gemakkelijker is in gebruik! Ik wil gewoon kunnen kijken naar de tnt kanalen via mijn lemon 070. En dan nog iets kan je dan nog iets met die strong? andere soft erin of is die dan voor het oud ijzer. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Paullo Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Ik zou hem niet bij het oude ijzer gooien, want volgens hetgene ik ooit las zou die Viaccess-kaart nog andere truukjes bevatten die nog niet in werking zijn, waardoor er zelfs een koppeling tussen de box en de kaart mogelijk zou zijn. Of het waar is weet ik niet, maar ik zou de Strong toch maar niet weggooien. Greets
Homer Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Als ik mij nie vergis is de kaart al reeds gekoppeld! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Paullo Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Niet aan één welbepaalde ontvanger, enkel aan bepaalde types ontvangers. Greets
Homer Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Intressant, kan wel wat meer info geven? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Paullo Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Er is daar indertijd veel om te doen geweest, ik dacht erover gelezen te hebben op het forum van tvnt.net, maar het topic over de Strong is ondertussen dacht ik daar zo'n 190 bladzijden lang en dat van TNT-sat 180 bladzijden, dus eenvoudig om dat terug te vinden is het niet. Als ik er toevallig nog eens bij terecht kom, zal ik het posten. Greets
XXY Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 TNT-SAT kaart perfekt bruikbaar in Dreambox met laatste versie CC-cam of met Hypercam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen