Checkin Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Zo te lezen zijn er dus nog geen Topfield ontvangers die de TNT-Sat kunnen vergeven met een bepaalde Cam. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast woutervg Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Origineel bericht van: Checkin Zo te lezen zijn er dus nog geen Topfield ontvangers die de TNT-Sat kunnen vergeven met een bepaalde Cam. Nogmaals, met een Diablo cam werkt het perfect.
Checkin Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Origineel bericht van: woutervg Nogmaals, met een Diablo cam werkt het perfect. Oke, na even wat googlen, kom ik verschillende versie's tegen. De nieuwste Cam module Diablo Light Versie 2.3. Ondersteund vele coderingen i.c.m. een smartcard abbonnement en verder vele extra mogelijkheden. De Diablo Wireless Cam. De Cam werkt op basis van de Zig-Bee standaard (IEEE 802.15.4). De Cam heeft een Smartcard Slot Plug-In (GSM formaat) Over welk type heb jij het ? en draaid hij op de standaard software versie ? Gaarne iets meer info, alvast bedankt. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast woutervg Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: Checkin Origineel bericht van: woutervg Nogmaals, met een Diablo cam werkt het perfect. Oke, na even wat googlen, kom ik verschillende versie's tegen. De nieuwste Cam module Diablo Light Versie 2.3. Ondersteund vele coderingen i.c.m. een smartcard abbonnement en verder vele extra mogelijkheden. De Diablo Wireless Cam. De Cam werkt op basis van de Zig-Bee standaard (IEEE 802.15.4). De Cam heeft een Smartcard Slot Plug-In (GSM formaat) Over welk type heb jij het ? en draaid hij op de standaard software versie ? Gaarne iets meer info, alvast bedankt. Met beide versies moet het werken. Ik heb zelf de light met hierop de nieuwste underworld softwareversie.
Checkin Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 ahaaaaaaaaa, Diablo cam met Cas Interface 3 + Plus, software versie vervangen door underworld 1.82 is kijken met TNTsat kaartje Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Alphasat Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 All, Hier werkt ook de TNT SAT kaart prima in de Dream 800. Alphasat.
allez l'om Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 heb je die werkend met CCcam? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Alphasat Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 Inderdaad met ccam. Groet Alphasat.
allez l'om Geplaatst: 26 september 2009 Geplaatst: 26 september 2009 moet je daar nog iets speciaals voor doen in de config of is het plug and play? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
zatchannels Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 In mijn dm600 werkte de TNTsat kaart direct, bij mijn dm800 werkte het pas nadat ik in de cccam.cfg het volgende erbij had gezet: SMARTCARD WRITE DELAY: /dev/sci0 100 SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 6000000
zatchannels Geplaatst: 27 september 2009 Geplaatst: 27 september 2009 In de plaats hiervan schijnt je ook in de cccam.cfg op te kunnen nemen (zelf niet getest): DISABLE EMM : yes SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 6000000
Checkin Geplaatst: 7 december 2009 Geplaatst: 7 december 2009 Mag ik hem weer even actueel maken ! zijn er al andere ontwikkelingen Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast m.boretti Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Even een paar vraagjes: de Diabolo light werkt dus met viaccess 3.0. De Tnt kaart werkt hierin, ook de Biss kaart? Als de Biss kaart werkt, dan misschien de Fransat kaarten ook? De voordelen van Fransat tov TNT sat zijn al uitvoerig beschreven in dit form. Als laatste: Open source? wat houdt dat in? Betekent dit dat elke met Linux werkende ontvanger hiermee werkt? Dus ook de Rebox 9000?
stefan.wolfrum Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 dit intereseert mij, wonend in frankrijk, zeer, ik zou die dubbele receiver dan kunnen weghalen en alles in de rebox doen, als die tenminste in de toekomst met meer dan één kaart overweg kan. als ik het goed begrijp: diablocam 2.3 + tntsat werkt in een linux-box als de rebox? of ga ik te hard? is die underworld software nodig en zo ja, hoe zet je die erop? dank voor wat lekentaal. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
fdm Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Hallo Stefan. Heb je die Reboxdecoder al? Indien niet, wacht nog even 2 weken: er komt een gelijkwaardige decoder uit, VU+ Duo die meteen met CCcam werkt. Heb je geen diabolocam of zo meer nodig. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen