Gast 1664 Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Origineel bericht van: D_liver Echt werkt hier op mom nog super op de bouwmarkt kaart Ok, commerciële hacks buiten beschouwing gelaten, maar was een abbo niet goedkoper geweest?
stefan.wolfrum Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Origineel bericht van: 1664 Het lijkt op een ("de"?) gecoördineerde actie van de providers. ......ook het Franse bis-pakket was even dicht. Bis is weer open, maar alleen omdat de oude sleutels weer in gebruik zijn genomen. ff ter precisering: bedoel je dat BIS dicht was met kaart in een niet-Bis decoder, of bedoel je dat BIS dicht was zonder kaart met een emu en dat die emu het nu weer doet? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
yvessr Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 gisterenavond gevonden... de 'nieuwe' TNTSat aes-key zou te verkrijgen zijn via pm op een zeker Devil***-forum ! Zelf onmiddellijk gevraagd maar nog geen antwoord; ik wacht zeer benieuwd af en meld het wel weer... Vu+ Zero: OpenPli 8.3
D_liver Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: 1664 Origineel bericht van: D_liver Echt werkt hier op mom nog super op de bouwmarkt kaart Ok, commerciële hacks buiten beschouwing gelaten, maar was een abbo niet goedkoper geweest? Haha nee echt niet! BTW heb wel full abboo seca3 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
yvessr Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 hallo, ik heb die 'nieuwe' sleutels (08 tot 0f) vast, maar ik weet echt niet wat daar nu mee te doen in mijn oscam... voor Vu+ box Hulp ??? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Gast 1664 Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Nou, proberen of er 1 past. Oscam heeft toch ergens een regel aes=xxxxxxxx?
yvessr Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 OK @1644,... ik heb ze alle 8 geprobeerd in oscam.server maar geen enkele lijkt te werken !!! SORRY allemaal ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Zilverster Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 @yvessr, Ik heb zelf geen ervaring met de Oscam.server. Citaat: ik heb ze alle 8 geprobeerd in oscam.server maar geen enkele lijkt te werken !!! Maar kan het niet zo zijn dat je ze er alle 8 in moet zetten, dus 8 x 8 = 64 byte's. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
yvessr Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 het betreft een volledige set van 8x 32 caracters sleutels (08 tot 0F)... Ik probeerde ze 1 voor 1 in oscam.server en allen tesamen; zonder enig suk6 !!! Hopeloos !!! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Gast 1664 Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Die sleutels duiken nu overal op. Samen met de AES key (en het correcte algo) moet dat voldoende zijn om zonder kaart te kunnen werken, mits ze correct zijn. Wel vreemd. Als de AES key publiek is zijn de operationele sleutels nergens te vinden. Nu de AES niet publiek is regent het ineens operationele keys.
Zatter Geplaatst: 24 oktober 2010 Geplaatst: 24 oktober 2010 Origineel bericht van: 1664 Die sleutels duiken nu overal op. Samen met de AES key (en het correcte algo) moet dat voldoende zijn om zonder kaart te kunnen werken, mits ze correct zijn. Wel vreemd. Als de AES key publiek is zijn de operationele sleutels nergens te vinden. Nu de AES niet publiek is regent het ineens operationele keys. Die 8 sleutels zijn niet voor de TNT kaart en het wachten tot de AES bekend wordt gemaakt opdat de kaart ook in een niet TNT goedgekeurde ontvanger kan worden gebruikt. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
yvessr Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 info:... de 'nieuwe' AES-keys zijn gevonden; zowel voor SD als voor HD... zelf getest op mij VU+ Duo en GOED bevonden!!! Suk6 met jullie zoektocht! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Origineel bericht van: yvessr info:... de 'nieuwe' AES-keys zijn gevonden; zowel voor SD als voor HD... zelf getest op mij VU+ Duo en GOED bevonden!!! Suk6 met jullie zoektocht! joepi zou men dan zeggen voor die de kaart heeft True North Rebekka Bakken
Zatter Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 joepi de poeppie SD kreeg ik nog niet aan de praat en ik ga nog wat klooien en zoeken. Geduld is een schone zaak....... DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen