Ga naar inhoud


[all] Dreambox twintuner, en op de tv en via webx te gebruiken?


Gast xsence2003

Aanbevolen berichten

Gast xsence2003

met mijn dreambox 600 bekijk ik op de computer via de enigma webx tv naar de op dat moment bekeken kanaal.

 

ik vraag me af of via een dreambox twintuner receiver dan naar verschillende zenders te kijken is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, dat is geen probleem, je kunt zelfs meerdere kanalen openen maar er geldt wel dezelfde transponderbeperking als op de dreambox zelf.

 

om dat op te lossen moet je wachten op de 8000 die 4 tunerslots heeft. Als je dan nog tegen capaciteitsproblemen oploopt mag je naar de schrink, dan ben je meer dan verslaafd.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ja, dat is geen probleem, je kunt zelfs meerdere kanalen openen maar er geldt wel dezelfde transponderbeperking als op de dreambox zelf.

om dat op te lossen moet je wachten op de 8000 die 4 tunerslots heeft. Als je dan nog tegen capaciteitsproblemen oploopt mag je naar de schrink, dan ben je meer dan verslaafd.


wie heeft er een goed programma voor ik heb de dreambox 7025 gr. Gilera

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003

ik geniet zoveel van deze optie, het werkt echt super.

 

Mijn volgende receiver gaat er ook zeker eentje worden met twintuner zodat ik op de computer naar een andere kanaal kan kijken etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TIP: Als je vanuit de WebInterface de "stream.m3u" file door rechts te klikken op het TVtje opslaat onder een andere naam op je systeem, kun je veelgebruikte TV zenders makkelijk op je desktop ofzo plaatsen, en in een enkele klik oproepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
TIP: Als je vanuit de WebInterface de "stream.m3u" file door rechts te klikken op het TVtje opslaat onder een andere naam op je systeem, kun je veelgebruikte TV zenders makkelijk op je desktop ofzo plaatsen, en in een enkele klik oproepen.


klop ik ben er achter dat het met win XP wel goed gaat maar op mijn andere PC met vista gaat het niet

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...