Ga naar inhoud


Link gezocht van straf kwis bij wangedrag.


Miauw

Aanbevolen berichten

Is er ook een link waar je de kwis kan spelen die je normaal krijgt als je wat fout doet?

 

Op een ander forum wat niets met satelliet te maken heeft wordt men overspoelt met mensen die klieren zodat de moderatoren ermee stopten.

 

Ik heb hem hier ook wel eens gehad en vindt het een effectief middel tegen wangedrag voor je iemand gaat bannen.

 

Ik zou het graag aan iemand willen laten zien, maar het is niet mijn bedoeling het op een verkeerde mannier te doen.

 

Alvast dank voor de eventuele medewerking.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die kwis wel is gedaan dat zijn sat gerelateerde vragen dus wat heb je daaraan voor mensen die er geen verstand van hebben.

T gaat immers om een ander soort forum zeg je .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
dat zijn sat gerelateerde vragen


Dat klopt, maar het systeem op zich met andere vragen is een perfecte manier om fakers buiten de deur te houden en het netjes door te laten draaien zonder dat er te veel druk op mod's komt.


Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Is er ook een link waar je de kwis kan spelen die je normaal krijgt als je wat fout doet?

Op een ander forum wat niets met satelliet te maken heeft wordt men overspoelt met mensen die klieren zodat de moderatoren ermee stopten.

Ik heb hem hier ook wel eens gehad en vindt het een effectief middel tegen wangedrag voor je iemand gaat bannen.

Dat klinkt interessant, kun je me hier meer over vertellen?
Ook ik ben op een ander forum actief waar met enige regelmaat vermoedelijk dezelfde persoon met steeds een ander account terugkomt en met quasi-serieuze vragen en antwoorden iedereen steeds flink bezig houdt. Is hier iets aan te doen?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: ilseonline
Is er ook een link waar je de kwis kan spelen die je normaal krijgt als je wat fout doet?

Op een ander forum wat niets met satelliet te maken heeft wordt men overspoelt met mensen die klieren zodat de moderatoren ermee stopten.

Ik heb hem hier ook wel eens gehad en vindt het een effectief middel tegen wangedrag voor je iemand gaat bannen.

Dat klinkt interessant, kun je me hier meer over vertellen?
Ook ik ben op een ander forum actief waar met enige regelmaat vermoedelijk dezelfde persoon met steeds een ander account terugkomt en met quasi-serieuze vragen en antwoorden iedereen steeds flink bezig houdt. Is hier iets aan te doen?


Volgens mij kan je hiervoor Ron inhuren, kost een paar centen maar je probleem is opgelost! blush:D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...