Ga naar inhoud


Vervangende AB voor Relook 400?


Gast Staatsbosbeheer

Aanbevolen berichten

Gast Staatsbosbeheer

Ik ben al geruime tijd opzoek naar een vervangende AB voor de Relook 400s in combinatie met m'n Panasonic Plasma. Heb wat goedkopere universele AB's geprobeerd maar ben er nog geen 1 tegengekomen die alle functies van de relook kan mappen.

Iemand al de ultieme afstandsbediening ontdekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De enige die het doen zijn de ab's die ook voor computers bestemd zijn, zoals die van Logitech of de duurdere van Philips.

 

Ik heb zelf een Logitech Harmony 885 en die werkt perfect met mijn Relook 400. Bijkomend voordeel is dat het programmeren niet nodig is omdat de Relook gewoon uit een lijst geselecteerd wordt en alle functies direct beschikbaar zijn.

 

Tip: zoek even via internet voor zo'n apparaat omdat de prijzen meestal veel lager zijn dan in een elektronica winkel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een Logitech Harmony en dat is een perfect ding. Eén afstandbediening voor, in onze situatie, vijf apparaten. Ik had eerst een Philips maar die haalt het bij lange na niet t.o.v. een Logitech. Echt een super afstandbediening. Ik heb de 525, het eenvoudigste model (± 50,00). Is niet het meest robuuste model maar ik heb er geen problemen mee.

 

Charles

Clarke ET9000

Humax iCord-HD

Astra 1 en 2 Visiosat Bisat

Samsung LE46F86 via HDMI

TF5000

Harmony One

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...