Jorgen Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 Een korte reactie op die firmware: Tot nu toe een paar keer gehad dat het menu met daarin de gemaakte opnamen compleet leeg was. (Overigens zonder de melding dat de ontvanger naar opnamen zoekt.) Bovendien zit er een foutje in die firmware. Als je een spelletje speelt en je gaat terug naar het menu, dan begint het beeld heel erg te knipperen. Ga je via de menuknop weer een menu verder terug dan is dat probleem weer weg. (Het spelletjes menu, is zover ik nu gezien heb, het enige menu waar zich dit voordoet.) De "stroopreacties" heb ik op dit moment nog niet / nauwelijks gehad. Dat is dus zeker wel een verbetering. Ik heb echter nog niet zoveel gekeken vandaag. Misschien komt het probleem nog weer terug. Misschien is het wel opgelost. Even afwachten dus. Als ik meer weet, dan meld ik het weer hier. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb de afgelopen dagen de mediahighway epg en de timeshift uitgehad en de aanbevolen firmware gebruikt. De problemen zijn er dan nog wel, maar ietsje minder dan voorheen. Ik ga het nu proberen met mediahighway en / of timeshift wel aan. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2008 Het werkt nog steeds niet helemaal vlekkeloos. Weliswaar lang niet zo erg als voorheen, maar toch. In elk geval bedankt Sjaak, want jou firmware zorgde zeker voor verbetering, ondanks dat het nog niet perfect werkt allemaal. Ik heb nu de laatste opnames overgezet en de schijf geformatteerd. Na de fabrieksreset heb ik de (gewone) augustus 2007 firmware teruggezet. Alleen bleef het standaardmenu waarin je komt wanneer je geen zenders hebt gezocht steeds knipperen en kwam er een puntje in het display toen ik de ontvanger wilde uitzetten. Ik ga straks opnieuw de firmware downloaden (eventueel ook de empty settings) en dan eens kijken of het nu wel lukt. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb de empty settings gebruikt en ook een fabrieksreset en schijfformat gedaan. Nu staat de augustus 2007 firmware erop. Vooralsnog geen problemen meer. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen