Ga naar inhoud


[PLi® Enigma1] PLi® Jade Images Suite 20080713 Rev.5335


hemertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Unetwork
Citaat:
wat is de door jou bedoelde juiste sat.xml?
anders eens opnieuw scannen wil ook wel helpen om de zenders terug te krijgen...

Nee dat help niet omdat er vele satelliet namen niet meer in de lijst voorkomen.
Maar ga wel weer tijdelijk terug naar de vorige versie want toen werkte alles wel met alle sats....

Mocht er iemand de juiste sat.xlm heben waar bvb Thor en 28E wel in voorkomt dan graag een PM naar mij toe...


de satposities in de zenderlijst zal wel moeten overeenkomen met de posities die in sat.xml staan

het probleem ligt dus eigenlijk bij de zenderlijstbouwers die niet een up to date sat.xml gebruiken

je kan ook de satsetup overslaan, eerst een zenderlijst uploaden en dan de satsetup uitvoeren dan maakt de satsetup gebruik van de sat.xml van de zenderlijst

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hemertje en Unetwork en anderen,

 

Ik ben net bezig met een volledige scan (rotor)op basis van de Settings binnen "jade" en een aangepaste goede sat.xml (20 juli) en als uitgangspunt de PET123 lijst.

Heb nog even geduld. Ik zal deze waarschijnlijk morgen posten.

 

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand een netwerk mount dmv cifs voor elkaar gekregen? Ik ben een hele avond aan het klooien geweest met behulp van de instelling zoals ik die voorheen had en later de omschrijving volgen Pli Wiki. Succes laat nog steeds op zich wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kent XP je dreambox als vertrouwd? Met een ander image presenteert de box zich als andere computer.

Makkelijkste test is even alle beveiliging van XP uitzetten.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij mijn lijst met de juiste satellites.xml file.

Je kunt de HarBerRi-settings hier downloaden.

 

Succes,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...