Ga naar inhoud


[PLi® Enigma1] PLi® Jade Images Suite 20080713 Rev.5335


hemertje

Aanbevolen berichten

Flexmenu:

Betreft ondertitels downloaden met sateditor deze heeft zoals Metoo aangeeft ± 6800 titels, maar via Flexmenu ± 11500 titels van nlondertitels.com waarvan de meest recente.

Daarom, weet iemand hoe Flexmenu op een PLI Image te installeren.

Spick.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Flexmenu kun je handmatig heel makkelijk in pli zetten... door gewoon de plugin op de juiste plek te zetten. Maar die 11500 ondertitels die in flexmenu staan zijn ook om te zetten in een ppanel. Post die lijst eens...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij werkt de bediening van de dm7000 met de leerbare afstandbediening niet meer goed. Met de oorspronkelijke AB geen probleem, maar met de Philips RU760 werken in ieder geval de pijltje naar boven en naar links niet meer. Daarvoor nog nooit last mee gehad. Ook opnieuw programmeren lost het probleem niet op. Iemand al een oorzaak van dit probleem gevonden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak is al gevonden. Die zit hem in de repeat fix. En laat die niet standaard programmeerbare afstandsbedieningen nu gewoon constant repeaten als je op een toets drukt...

 

In een volgende release zal dit dus opgelost zijn.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ok ik ben iets verder met timeshift

bij timeshift delay staat hij op 10 seconden

timeshift recording time staat op 30 minuten

ik heb de blauwe knop als timeshift pauze ingesteld

 

als ik nou een programma kijk

en ik duk op de blauwe knop pauzed hij

maar als ik bijv 3 minuten later weer op de blauwe knop druk

verwacht ik dat hij verder gaat waar hij gepauzed was

correct?

 

maar inplaats verder te gaan waar ik was lijkt hij door te gaan waar hij was geweest als ik hem niet gepauzed had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment dat je hem daar pauzeerd kun je step skippen met de nummer toetsen of de toetsen <> naast de 0 of vooruit/achteruit spoelen. Met geel gaat hij daarna verder vanaf je hem gepauzeerd hebt - in de DVR mode

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Op het moment dat je hem daar pauzeerd kun je step skippen met de nummer toetsen of de toetsen <> naast de 0 of vooruit/achteruit spoelen. Met geel gaat hij daarna verder vanaf je hem gepauzeerd hebt - in de DVR mode

DVR mode ?
Als ik een film start (bestandsmode) (files staan via cifs op nslu) en via de gele knop "stop" en even naar andere film ga kijken en weer terug ga naar de eerste film begint tie niet waar
ik gestopt ben via de gele knop. Of moet ik via een andere toets naar de marker ?

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik mis is dat je bij een opgenomen film teletekst kan oproepen.

 

(oke weet het klinkt raar...maar gebruik het regelmatig om opnames te controleren kwa tijd. in txt xie je de tijd/datum en zender in alle voorgaande versies werkte dit gewoon)

 

probleem wat er al veel langer inzit is :

als er een timer geprogrameerd is en je bent op een andere transponder tv aan het kijken.

dan 1 min voordat de opname begint schakeld hij over naar de opname zender (om evt rotor te draaien ed..prima)

echter zap je dan binnen die min naar een andere zender..dan wordt die zender opgenomen zonder ebige melding van weet u dit zeker timer opname bla bla

 

thanks , arnold

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: mauce
Origineel bericht van: mauce
ligt het aan mij of werkt het unix2dos commando niet meer onder jade?


Iemand?


Ben ik nou echt de enige die hier last van heeft?
Ik wil van die '^M' af!!

Normaal doe ik dat in vi met sed (ctrl-m + ctrl-enter etc etc etc je-weet-wel) maar dat kan ook niet in vi in deze image. Daarom dat ik altijd van unix2dos afhankelijk was en tot voor Jade werkte dat goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mauce
Origineel bericht van: mauce
Origineel bericht van: mauce
ligt het aan mij of werkt het unix2dos commando niet meer onder jade?


Iemand?


Ben ik nou echt de enige die hier last van heeft?
Ik wil van die '^M' af!!

Normaal doe ik dat in vi met sed (ctrl-m + ctrl-enter etc etc etc je-weet-wel) maar dat kan ook niet in vi in deze image. Daarom dat ik altijd van unix2dos afhankelijk was en tot voor Jade werkte dat goed.

Geen probleem hier op m'n DM600. Ik heb /etc/fstab eerst naar Windows-formaat omgezet met unix2dos. In vi zag ik ook de ^M. Daarna met dos2unix weer teruggezet (en ^M was weg).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
Origineel bericht van: mauce
Origineel bericht van: mauce
Origineel bericht van: mauce
ligt het aan mij of werkt het unix2dos commando niet meer onder jade?


Iemand?


Ben ik nou echt de enige die hier last van heeft?
Ik wil van die '^M' af!!

Normaal doe ik dat in vi met sed (ctrl-m + ctrl-enter etc etc etc je-weet-wel) maar dat kan ook niet in vi in deze image. Daarom dat ik altijd van unix2dos afhankelijk was en tot voor Jade werkte dat goed.

Geen probleem hier op m'n DM600. Ik heb /etc/fstab eerst naar Windows-formaat omgezet met unix2dos. In vi zag ik ook de ^M. Daarna met dos2unix weer teruggezet (en ^M was weg).


zou je de binary hier willen attachen? dan probeer ik die even

Bvd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...