Ga naar inhoud


Topfield nadelen


rolandroland

Aanbevolen berichten

Het enige nadeel van deze ontvanger is dat wanneer je naar Radio 10 Gold luistert op kanaal 113 en vervolgens naar Radio 1 wilt en je drukt de "1" in dat hij niet naar Radio 1 gaat. Dat was wel het geval bij de Samsung. Als je naar Radio 1 wilt toegaan moet je "101" indrukken. Verder gaf de Samsung 2 balken aan voor de ontvangst, bij de Topfield slechts 1 balk. Verder kun je de analoge zender (RF) niet uitzetten, maar dat kon ook niet bij de Samsung.

Link naar reactie
Delen op andere sites


- Slaat af als een timeropname afgelopen is (terwijl ik dan al bezig was met het kijken), kan niet uitgezet worden

- Als een tweede opname begint stopt hetgeen wat je aan het kijken bent terwijl je dit daarna wel weer aan kan zetten

- Als er een tweede op name bezig is en de andere tuner moet van de ene naar de ander opname krijg je allerlei meldingen (de TF ziet dan drie opnamen tegelijk). Kan volgens mij wel opgelost worden door in de firmware eerst opnames te stoppen voor er weer een te beginnen.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder kun je:

 

Standaard is de functie Timeshift (Tijdverschuiving) ingeschakeld. Hierdoor kunt u de programma's waar u naar kijkt pauzeren en later verder kijken. Als blijkt dat u nooit gebruik maakt van Timeshift kunt u er voor kiezen om de optie Timeshift uit te zetten. Dit heeft als voordeel dat uw Personal Recorder minder stroom verbruikt.

 

Uit de handleiding van de Topfield.

 

Volgens mij blijft de Hard disk steeds opnemen waar je ook naar kijkt. Om ook slijtage te voorkomen uitgezet.

Maar wat hierboven staat beschreven werkt dan nog steeds! Is het dan wel inderdaad uitgezet?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...