Gast M&R Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Het gps-systeem van Keruve is een handig apparaat om personen op te sporen, die de neiging hebben om weg te lopen. Daarnaast kan het ouders met buitenspelende kinderen geruststellen, omdat het gps-systeem precies aangeeft waar de koters uithangen. In principe draait het hier dus om twee apparaten. Aan de ene kant is er het horlogeachtige apparaat dat om de pols van de weglopende persoon dient te worden bevestigd, de zogenaamde gps-zender. Deze zender is niet zomaar van de pols los te maken, aangezien daar speciaal gereedschap voor nodig is. Aan de andere kant is er de draagbare gps-ontvanger die precies aangeeft waar zich de gps-zender bevindt.
Gast Agent Mike Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 *(#&$!! nou raak ik men schoenmoe nooit meer kwijt.
Con Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: Agent Mike *(#&$!! nou raak ik men schoenmoe nooit meer kwijt. Natuurlijk wel, gewoon je ontvanger aan Bokita geven. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fiene56 Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 De mijne is volgende maand jarig. Die krijgt dus echt niet zo'n ding. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Tonskidutch Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 met je kinderen, is het misschien een andere zaak volgens het wetboek maar volwassenen mag je niet zo maar "tracen" zou mooi zijn, je huppelende vrouw (indien je die hebt) effe tijdens haar slaap zo'n bandje om te doen de wererd wordt steeds gekker cheers Vienna Ultravox
TangoBravo Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Er zijn meerdere van dit soort apparaten op de markt (onder andere in de USA), maar in de meeste gevallen zijn ze duurder dan deze, of is de reikwijdte te beperkt (de zender in de polsband had een zendvermogen tot 200 of maximaal 300 meter). Zijn er van deze al technische specificaties bekend? Ik ken iemand die dit al langere tijd zoekt i.v.m. een weglopend, autistisch kind. T B
focus103 Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: TangoBravo Zijn er van deze al technische specificaties bekend? Ik las dat als het via de GPS werkt je 15 tot 30 meter nauwkeurig bent. Maar als GPS niet werkt dan via UMTS en dan is het 900 tot 1200 meter naukeurig. dat is nog behoorlijk zoeken dus. mijn italiaans is niet zo goed maar dit kon ik er uithalen.
Gast M&R Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: TangoBravo Er zijn meerdere van dit soort apparaten op de markt (onder andere in de USA), maar in de meeste gevallen zijn ze duurder dan deze, of is de reikwijdte te beperkt (de zender in de polsband had een zendvermogen tot 200 of maximaal 300 meter). Zijn er van deze al technische specificaties bekend? Ik ken iemand die dit al langere tijd zoekt i.v.m. een weglopend, autistisch kind. T B Keruve google eens onder KERUVE
metoo Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Het zou maar zo kunnen dat een schoonmoeder jou wel graag zo'n ding om zou willen doen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
leo1949 Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 google eens onder KERUVE en dan vind je dit en nog in het nederlands ook. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
wammeswaggel Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Mijn schoonmoeder ben ik jaaaren geleden gelukkig kwijtgeraakt. Voor huisdieren lijkt me dat apparaatje WEL handig: las daar van de week iets over op NU.nl. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel Mijn schoonmoeder ben ik jaaaren geleden gelukkig kwijtgeraakt. Voor huisdieren lijkt me dat apparaatje WEL handig: las daar van de week iets over op NU.nl. KlikkerdeKLIK en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
leo1949 Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Och tegenwoordig heb je al een blaffende tom-tom die je op een blindengeleidehond kan doen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Fiene56 Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Heb er ooit een gekend die zo'n ding om zijn poot had maar die moest 's Nachts weer terug in een speciaal hotel met van die stafen voor het raam. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen