Digipaps Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Een automatische incasso geef je zelf opdracht toe en kun je dus gewoon weer intrekken bij je bank... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
alejandro Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Nou, ik word bij de boer en leen bank weggestuurd met een rode kaart die ik moet opsturen naar de betreffende instantie, de bank zegt tegen mij: u bent een overeenkomst aangegaan met de partij, u moet er zelf zorg voor dragen dat hij weer ingetrokken wordt. Vastberaden, geen arrogantie!
pukje Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Om een incasso bij de bank te doen vraag de bank helemaal niet voor een machtiging,iedereen met een zakelijk telebankieren pakket kan ongevraagd incasso's doen. Een leuke instelling van de boerenlullen bank
sathopper Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Origineel bericht van: AlanS Vandaag de bankgegevens opnieuw bekeken en weer is er geld afgeschreven. ZUCHT Wel geld bij niet klanten afschrijven maar hun medewerkers niet hun salaris uitbetalen of te laat (En kennis van mij zit thuis met een rechtzaak tegen Tele2 omdat ze het verdomde salaris uit te betalen laat staan de bonussen voor het binnenhalen van nieuwe klanten)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen