Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg van de week een email van Hetnet waarin werd gezegd dat ik binnenkort voor alle telefoongesprekken moet gaan betalen terwijl je nu nog gratis kan bellen naar andere internet+bellen klanten. Ik wil dus van Hetnet af en zoek een vervanger. Nu kan ik zo wel een aanwijzen maar waar het mij om gaat is de kwaliteit van de verbinding. Ik heb nu een superstabiele verbinding en dat wil ik graag zo houden. Wie heeft goede ervaringen met bepaalde providers?

Kabel is overigens geen optie, ik heb kwello de deur uitgedaan vanwege de waardeloze verbinding.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

Geplaatst:

Wat wil je, inkomend en uitgaand voip verkeer?

Als je naaxt je voiplijn voor inkomend verkeer nog een KPN budget lijntje hebt zou je kunnen overwegen om gewoon bij een van de betamaxproviders (voipbuster etc) een accountje aan te vragen.

Zelf heb ik hier een een compuserve aansluiting, met telefoonnummer betaal 19,95 per maand exclusief gratis bellen in Nederland. Buitenalndse telefoongespreken voor mij met namen naar Brazilie lopen via de betamaxprovider voipbusterpro, voipcheap en smslisto. Inkomende gespreken lopen bij mij gewoon via KPN budget lijntje.

Geplaatst:

Citaat:
exclusief gratis bellen in Nederland

uh wat betekent dat?

ik breek mijn brein in vier stukkies;

maar taalkundig is dit mij zo wat van onduidelijk.

betaal je voor gratis bellen dus nog iets extra's

of

is 19,95/mnd niet je eindbedrag?

of

is exclusief BTW of dergelijke

cheers

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Gewoon Telfort nemen

Vanmiddag geregeld, zal mij benieuwen. Ik bespaar nu wel bijna 15€ per maand smile

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen