Ga naar inhoud


moederbord vernieuwd


josjansen

Aanbevolen berichten

Mijn Arion AF9400PVR-SE is een paar maanden geleden wegens een defect van een nieuw moederbord voorzien.

Nu is mijn probleem dat ik de AF9400 niet kan update met nieuwere software. Dus ben ik gaan experimenteren met software van een AF9300 en dat lukte wel heb alleen nu storingen in het display.

Nu denk ik dat ze in de AF9400 een moederbord van een AF9300 hebben gezet. Ik dacht dat dit de zelfde moederborden zijn dus eigelijk moet dit niet zo'n probleem zijn, maar ik blijf nu storingen houden in het display en software voor een 9400 weigert ie te laden ik krijg dan een melding [buyer/model is different].

 

Ik weet niet wat ik hier mee aan moet.

 

gr Jos.

 

 

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Jos,

 

Voor wat 't waard is, ik heb die foutmelding ooit eens gehad maar toen had ik de verkeerde firmware afgehaald voor m'n ontvanger. Als je een TVV/CDS goedgekeurd model hebt, zou ik je aanraden om de laatste firmware bij de NL invoerder te downloaden (Softwareversie 209B). Die software zou 't zeker moeten doen. Vervolgens kopieer je die firmware via je PC/Mac in het mapje van de ontvanger (PVR/Firmware). Updateprocedure is ook af te halen op de site van de invoerder.

Veel succes.

 

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al geprobeert. Kan gewoon geen enkele firmware upgraden die bedoeld is voor de AF9400 wel voor de AF9300.Dus ik denk haast zeker dat ze er een moederbord in gemonteerd hebben voor een AF9300.

Ga maar eens terug naar de winkel.

 

Bedankt voor je reactie.

 

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...