Poetsdoekje Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Hallo, ik heb op dit moment een PC onderhanden van een bekende, maar ik weet er ook geen raad mee ik weet dat er XP op zit. De computer start wel op maar geeft op de monitor de melding van: "no video input" ik heb de PC opengemaakt en het is een ASROCK K7S41GX moederboard. Stekker en monitor zijn goed (de mijne) Wie weet raad? met vriendelijke groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Big fellow Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Waarschijnlijk video kaart kapot. Indien die op het moederbord zit geintergreerd gewoon een losse er (tijdelijk) bij plaatsen. Indien je wel je BIOS schermen ziet, dan kan het een probleem met de Windows install wezen. Kwestie van de install CD erin, en systeem herstel kiezen.. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Poetsdoekje Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 Hey Big Fellow, gefeliciteerd met je verjaardag zie ik net,, Citaat: Indien je wel je BIOS schermen ziet Neen ik zie helemaal niets dus ook geen bios Nog een fijne verjaardag verder groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Big fellow Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Dank je... Dus gewoon even een losse video adapter erin steken. Mag elk type zijn, zolang hij maar past! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Poetsdoekje Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: Big fellow Dank je... Dus gewoon even een losse video adapter erin steken. Mag elk type zijn, zolang hij maar past! sorry, maar ik weet niet wat je bedoeld, en ik heb ook geen videokaart op de plank liggen groet van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Big fellow Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 video adapter = videokaart.... Maar aangezien je die niet hebt wordt het al een stuk lastiger.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast ozzo Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Het meest simpele kaartje dat je kunt bemachtigen/lenen zou soelaas moeten bieden. Waarschijnlijk staat in de BIOS de optie "Onboard Video" op een of andere manier uitgeschakeld en die moet weer aan. Maar DAT gaat alleen als je beeld hebt..... Scoor dus ff een kaartje bij die of gene.
YUGI Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 doe er maar een ander stukje geheugen in dan doet de pc het weer.heb ik hier ook gehad. gr
Ome Merde Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 je hebt een PC onder handen van een bekende maar je weet niet wat een videokaart is. wat wil je er precies aan repareren als ik vragen mag ? merDe deze ruimte is te huur
lock Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Nee, hij wist niet wat een video-adapter was, ik ook niet trouwens in dit verband, want volgens mij is een adapter een verloopstuk. "That's another fine mess you've got me into"
Ome Merde Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 dat zou kunnen inderdaad, dan heb ik niets gezegd merDe deze ruimte is te huur
Big fellow Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Origineel bericht van: lock Nee, hij wist niet wat een video-adapter was, ik ook niet trouwens in dit verband, want volgens mij is een adapter een verloopstuk. Video adapter is gewoon de Engelse benaming van je video kaart. (Ik schrijf en werk veel in het Engels, dus af en toe schiet er zoiets als dit tussendoor als ik op een Nederlands forum schrijf... Vandaar ook mijn uitleg een bericht later..) “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Poetsdoekje Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Geplaatst: 21 juli 2008 Citaat: je weet niet wat een videokaart is. Zeker weten van WEL , gevleugelde vriend poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Geplaatst: 21 juli 2008 Origineel bericht van: Ome Merde dat zou kunnen inderdaad, dan heb ik niets gezegd merDe big Fellow heeft het presies bij het rechte eind, ik werd ook even op het verkeerde been gezet door die adapter poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
lock Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Ik heb even gekoekeld en weer wat geleerd; de Engelse benaming voor een videokaart is inderdaad Video Adapter, bij ons in Nederland bedoelen we daar wat anders mee. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen