Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Big fellow
Dank je...

Dus gewoon even een losse video adapter erin steken. Mag elk type zijn, zolang hij maar past!

Ik heb er eentje van de buren geleend, maar dat was ook geen oplossing.

Hij gaat gewoon retour eigenaar....... R.I.P.

en de groeten van poetsdoekje en bedankt voor het meedenken

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Waarschijnlijk het MB gewoon defect. Geen moeite doen en een ander plankie scoren met CPU en evt. geheugen.

Is ie beter, sneller en weer voor jaren klaar ! ;-)

Geplaatst:
Origineel bericht van: lock
Ik heb even gekoekeld en weer wat geleerd; de Engelse benaming voor een videokaart is inderdaad Video Adapter, bij ons in Nederland bedoelen we daar wat anders mee.

Wat wordt er dan in Nederland mee bedoelt?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Bijvoorbeeld:

Hama Video-adapter Scart 2x

Deze adapter zet een videokaart met DVI-I of DVI-D aansluiting om naar een DFP-contrastekker. De kabel beschikt over een snelle Plug & Play-detectie en zorgt voor een ultrasnelle digitale datatransmissie. Geschikt voor nagenoeg alle digitale platte monitoren en LCD-schermen.

Nog een:

Apple Video Adapters

De mini-DVI-naar-videoadapter is ontworpen voor de iMac (Intel Core) en de 12-inch PowerBook G4. Met deze adapter kunt u de meeste S-video- of composite-videoapparaten aansluiten.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

OK. Adapt (en) = Aanpassen (nl) . Dus in dat opzicht lijkt de toepassing wel correct... Maar zoals je zelf dus al hebt uitgevonden is de video adapter geen video aanpasser wink

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Volgens de Grote van Dale:

adap·ter:

aanpassing tussen twee afwijkende aansluitingen

"That's another fine mess you've got me into"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen