ReneBee Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 @Azirtoo: Is er niemand bij je in de buurt die een ontvanger te leen heeft? Een FTA ontvanger is om te proberen natuurlijk prima. Of voor mijn part een DVB-T USB stick. Als ik jou was zou ik toch eerst wat proefjes doen voordat ik een abbonement probeer af te sluiten. René.
Gast azirtoo Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 met een dvb-t stick enz hou ik me niet mee bezig Maar ok ik ga eens vragen aan iemand en als ik ned 1-2-3 en openbare omroep van maastricht dan kan ontvangen, kan ik hier digitenne ontvangen? Wanneer het lukt is hier dan een nederlander die me zou willen helpen?
W3ird_N3rd Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Origineel bericht van: azirtoo met een dvb-t stick enz hou ik me niet mee bezig Maar ok ik ga eens vragen aan iemand en als ik ned 1-2-3 en openbare omroep van maastricht dan kan ontvangen, kan ik hier digitenne ontvangen? Bouquet 2 (RTL457 SBS6 NET5) zal dan wel gaan, maar bouquet 3 en 4 (de rest) gebruiken een code rate van 2/3 ipv. 1/2 dus hebben meer signaal nodig. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen