FNONAMUS Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 volgens diverse bronnen is hij gearresteerd. Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Agent Mike Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 mooi, kan ik nu eindelijk mijn brommer terug krijgen??? met andere woorden: wie is dit ???????????????
Gast sattaz Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Origineel bericht van: Agent Mike wie is dit ???????????????
SalimRMAF Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 EINDELIJK! Wat hij heeft gedaan.. Niet normaal! De hedendaagse Hitler! Zoek maar op Youtube naar Youtube Ophangen? Naah, waarschijnlijk gaat hij naar het Yougoeslavie-tribunaal in Den Haag. Hmm en daarna? ik denk zelfmoord. Voor de "eer". Moge hij de zwarste straf krijgen. Als het nu niet is, later.. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Fiene56 Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 las het vanmorgen in de krant. Yes, we got him. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Heeft Servië iets nodig van de westerse wereld ofzo dat zij hem nu opeens wel kunnen vinden. Meneer is jaren lang beschermd en schuilgehouden in Servië. Enfin we horen wel wat erachter zit
Gast Keteltje Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie Heeft Servië iets nodig van de westerse wereld ofzo dat zij hem nu opeens wel kunnen vinden. Meneer is jaren lang beschermd en schuilgehouden in Servië. Enfin we horen wel wat erachter zit Wat dacht je van de toetreding tot Europa??
gigantaandemuur Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Was ook mijn eerste gedachte nu kan t opeens wel. De euro is sterker dan alle andere dingen schijnbaar. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Rocketscientist Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Ik denk dat onze feedhunters zware tijden tegemoet gaan. Vanochtend op het RTL nieuws telde ik al 4 reportageauto's. Succes heren. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Nou die Mladić nog, of zijn we die vergeten?
Neptunus Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Met wie van de twee stond ook weer die Nederlandse generaal te toasten terwijl de inwoners van Srebrenica achter zijn rug werden afgevoerd? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
JosFop4Sat Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Het lijkt wel de oudere broer van Saddam Hoessein : http://www.nu.nl/news/1668184/20/Karadzic_leefde_vermomd_in_Belgrado_%28video%29.html http://blogimages.seniorennet.be/nieuwsuitwierden/140-0b9b512482100fbb03ce34e7c086b7c0.jpeg You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
prutsie Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Citaat: Met wie van de twee stond ook weer die Nederlandse generaal te toasten terwijl de inwoners van Srebrenica achter zijn rug werden afgevoerd? Ik heb me nog nooit zo geschaamd een Nederlands paspoort te hebben. Wat was dat een ongelofelijke afgang. Don't shoot the pianoman (kan iemand zich het nog herinneren?). En zo'n schijtlaars durft zich Nederlandse militair te noemen. Als ze toen ook maar enige vorm van kloten aan hun lijf hadden gehad dan hadden ze net zo hard gevochten als het leeuwtje op hun uniform, ongeacht de steun van Fransen, Britten, of wie dan ook. Affijn, Euro's doen wonderen.... groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
pukje Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Ik zag eens een documentaire over Srebrenica toen zijn mij de ogen opengegaan over de nederlanders daar. Deze documentaire was uiteraard niet op nld tv.
Unetwork Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Ik hoop dat nu alles snel word afgesloten en dat al de verdachten snel in Den Haag worden voorgeleid. Ben al in de Yugo oorlog geweest vanaf begin 1992 en later nog als lid van het Rode Kruis omdat het voor mij erg moeilijk was om machteloos toe te zien hoe mijn tweede vaderland op de meest gruwelijke manier ten onder ging. Het blijft voor mij en velen die deze gruwelijke burger oorlog hebben moeten meemaken lariekoek dat het alleen de Servische waren die schuld hadden want er werden van elke bevolking groep verschrikkelijke dingen gedaan waarvan ik helaas tot op de dag van vandaag niet goed kan slapen. Ik hoop dan dat voor vele overlevenden dan eens eindelijk een begin gemaakt kan worden aan de verwerking van al die trauma's, leed en verlies van familie en vrienden. Amen! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen