aukemuis Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Origineel bericht van: Johan45 Ik krijg toch een beetje het gevoel dat, in het geval van de Aston module althans, de leverancier zich wat makkelijk van zijn verplichting tot garantie onttrekt. Slechte service is het in ieder geval wel. (mijn mening) Vandaar ook mijn laatste opmerking
Gast christof Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 @ aukemuis, inderdaad heb ik de handelaar erop gewezen dat zij via een topfield de cam konden upgraden. Geen probleem...doch aan een kost van 65€!!!!!!!
aukemuis Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 simpel: doodslaan niet waard Nooit meer binnen lopen bij dergelijke pino's
Gast MP4 Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Origineel bericht van: aukemuis Origineel bericht van: MP4 Bovendien mag je verwachten dat 2.18 er op zit. Is dat verdwenen of wat dan ook, is dit een gevalletje garantie. Je mag tenslotte het product ook retourneren zonder opgaaf van reden binnen acht dagen. 1 ==> onzin 2 ==> onzin bij een gewone winkel Toch werkt het zo. Niet tevreden: Geld terug.
aukemuis Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 Toch werkt het zo. Niet tevreden: Geld terug. echt niet:http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_...id_over_aankoop
Gast MP4 Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Mij lukt het keer op keer: Aanrader hoor! Consuwijzer? Hou toch op. Als je teleurgesteld bent in een product kun je gewoon binnen 8 dagen de boel weer inleveren. Misschien niet bij de Handym*n, maar een gerenormeerde zaak, waar je uiteraard je spullen zou moeten kopen, zal nooit protesteren. Alles mag terug, van MaKr* tot Med*mark* etc. Als jij dat onzin vindt is dat slechts jouw mening. Ik heb geen problemen met een tegenvallend product gehad als dat dan terugkwam, maar online ga je vaak de bietenbrug op inderdaad.
Gast MP4 Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Origineel bericht van: aukemuis Origineel bericht van: ceesv Ik zie het probleem niet, hij heeft niet geleverd wat er op de factuur staat, dus aanbieden bij de handelaar, om de fout te corrigeren, of de koop te laten ontbinden en geld terug. Wie zegt dat er geen 2.18 op stond toen de module de winkel uitging? Aston heeft er nog al een handje van om spontaan naar die 1.03 versie terug te springen. Kan allerlei redenen hebben. Handelaar moet dit gewoon ff simpel oplossen. Spontaan een andere versie erop laten springen? Wat bedoel je daarmee? 2.18 is 2.18. Als dat er niet opstaat ben je belazerd of is er een andere fout gemaakt. Handelaar zuigt en ik zou mij daar ook niet meer vertonen.
aukemuis Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Een aston heeft een probleem dat deze die 2.18 versie gewoon kwijt kan raken en dan staat deze weer gewoon terug op de allereerste firmware en dat is 1.03. Heb het al behoorlijk wat keren gezien.
Gast MP4 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Nog nooit van gehoord: Firmware die zonder actie terug kan worden gezet naar juist die versie ook. Los daarvan. Inleveren binnen 8 dagen of de uitgebreidere voorwaarden (bijvoorbeeld twee weken..) of de garantietermijn aanspreken. En die lijkt mij toch minimaal een jaar.
aukemuis Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Dus als jij ergens nog nooit van gehoord hebt, bestaat het niet?
Gast MP4 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Denk nou eens na: Een firmwareversie die teruggeflased wordt naar een oudere versie ineens.. Dat bestaat niet.
Gast aart44 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Jonge jonge wat eigenwijs!! Er zijn tientallen voorbeelden dat het wel gebeurt, ga maar eens lezen in het Inverto forum. Maar niet alleen de Inverto misschien als hij te warm wordt dat hij de software er uit gooit.
Gast MP4 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 En omdat we nu de berichten niet kunnen aanpassen nog even het volgende: Flashen van firmware is een handeling. dat gebeurt niet zomaar onderweg toch? Terug met dat ding en niks betalen is mijn advies. Voor € 60,- heb je bijna een nieuwe.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 Denk nou eens na: Een firmwareversie die teruggeflased wordt naar een oudere versie ineens.. Dat bestaat niet. MP4, ik denk dat het bij deze modulen als volgt werkt. De software 1.03 is tesamen met het o.s.systeem "vast" in het module gebakken. software updates overschrijven niet de basis software, maar worden in het gedeelte van het geheugen geschreven, waarmee gewerkt wordt. Door het terug zetten naar de uitlever toestand wordt software 1.03 weer actief. Hoe het tot deze reset komt is speculatief, maar stoorsignalen op de voedingslijn zouden bijvoorbeeld de oorzaak kunnen zijn. Software 1.03 is dus resident in deze modulen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast MP4 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Dat lijkt me een redelijke uitleg. Toch is de cam verkocht als versie 2.18 en zou die er dus op moeten staan. Als basis dus. Dat flashen in een Topfield kunnen velen, maar als ik een versie zou kopen die van instabiele firmware die er zomaar af kan vallen was voorzien, volgens jouw uitleg, zou ik me toch niet prettig voelen en voor garantie gaan. En uiteraard is € 60,- een giller in dit geval ook nog eens. Tevens kan ik me niet voorstellen dat de orginele firmwaren niet overschreven kan worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen