Ga naar inhoud


Wie heeft er ervaringen met mobiele tv van KPN?


rolandroland

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: EdjeKroketje
heb net nog in bad het journaal zitten kijken via DVB-H. Ik vind het leuk, zeker voor de wachtmomenten.

Ik heb meer behoefte aan mijn e-mails lezen op mijn mobieltje of even op internet surfen naar zaken die ik dan belangrijk vindt op mijn mobieltje i.p.v. kijken naar tv zenders welke dan net niet iets uitzenden wat ik dan wil zien en dat is 99% van de tijd het geval. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt hier prima en met een goed beeld!

 

Vanmiddag wilde ik naar de Tour kijken en je raad het al... geen beeld. Schijnt een minpuntje van de Samsung P960 te zijn. Nadat ik de oplossing bij KPN had gelezen en had uitgevoerd, deed hij het prima goed! Samsung is naar een oplossing aan het zoeken!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is dit signaal gecodeerd? Ik heb in mijn laptop een DVB-T stick voor Digitenne en als ik met het programma ProgDVB de zenders scan kom ik naast Digitenne ook alle zenders van het DVB-H pakket tegen. Alleen als ik de zender oproep dat blijft het zwart. ProgDVB geeft aan dat de zender niet gecodeerd is (groene kleur) maar ik denk dat het te maken heeft met de codering. Is het H264 of AVC? Iemand een idee?

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens mijn vakantie in Duitsland even geprobeerd wat het bereik is. Ergens bij Zwartemeer/ Bargercompascuum zijn wij de grens over gereden. Tot een km of 2 over de grens ging het prima met mobiele tv, daarna was het echt afgelopen. (maar dat is bekend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...