Gast bergren Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Sinds enige tijd hangt m'n echostar 5020 bij het zappen met de afstandbediening. De echostar reageert nergens meer op en er is dan nog maar 1 oplossing en dat is de hoofdschakelaar omzetten. Na een minuut of 10 weer aanzetten en hij doet het weer een tijdje. Maar na verloop van tijd hetzelfde liedje. De batterijen zijn nieuw dus daar kan het niet aan liggen.Wie weet raad?
dirk28 Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 ik zou de harddisc maar eens formatteren , ik heb het ook al regelmatig gehad. nadat de harddisc is geformatteerd gaat het, weer een tijd goed .
Korretje Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 welke software versie heb je erin ???...want dat lijkt me een probleem wat ik bij de "oudere" versie's ook had maar tegenwoordig nooit meer Groetjes, Kor Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar
Gast bergren Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb inderdaad de harde schijf opnieuw geformatteerd en nu werkt het weer. Kan het misschien zijn dat de harde schijf aan het eind van z'n latijn is. Ik heb in ieder geval de laatste software versie er op zitten. (Beta software 111_v1232beta)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen