Ga naar inhoud


[600] Na CCcaminfo 1.1 gebruik volgde er een reboot. Box blijft nu hangen


Altobelli

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem met mijn 600pvr, ik heb cccaminfo1.1,

ik kan hiermee even kijken hoelang mijn kaartje nog geldig is, zeer handig, ik wilde even de andere info's bekijken, toen sloeg mijn beeld weg en begon de box te herstarten, vooralsnog geen probleem, tot de box raar begon te doen, ik zat naar 19.2 te kijken en de box ging automatisch naar sirius en bleef het beeld met GP(gemini)hangen en de balk met "draait naar 5 E", na een paar keer drukken op een zender kwam deze weer goed in beeld, toen ging ik weer naar 19,2 E deed dat zonder problemen, als ik de box weer herstart gaat deze weer naar 5 E en blijft weer hangen met hetzelfde logo, wat kan ik hier aan doen.

Ik heb draaibaar met gemini 4.3.0.en pet 123 settings, nooit hiermee problemen gehad.

bvd.

 

altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Altobelli
ala ik een factoryreset doe of er nieuwe software opzet, zijn de problemen dan over

 

altobelli

 

Ja, dat zijn een goede ideeen.

 

Ik zou er zelf voor kiezen om de dreambox opnieuw te flashen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je box is toevallig ook niet benaderbaar van buitenaf ?

 

Hangt hij achter een router, geen portforwarding opstaan of toevallig hem in DMZ geplaatst ?

 

 

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

box is niet benaderbaar van buitenaf, heb gemini4.4.0 erop gezet en een factoryreset, ben bezig alle instellingen erop te zetten, daarna ga ik hem uitproberen, alvast bedankt voor jullie reakties.

ik houd jullie op de hoogte

 

vr.gr.

 

altobelli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de box opnieuw geflasht met gemini4.4.0 en voor alle zekerheid een factoryreset gedaan, alles weer opnieiuw ingeladen, het probleem is opgelost. Ik heb alleen dat mijn ab nog een beetje raar blijft doen met zappen, gaat soms naar helpfuntie of bluepanel als ik een willekeurige knop indruk, had ik ook met de vorige 4.3.0 ook nieuwe ab , geen verbetering, ik weet niet wat de oorzaak is, nieuwe batterijen erin gedaan etc.

wie weet heeft iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn.

 

vr.gr.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...