alejandro Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb hier een freecom 450 wlan staan, dat ding werkt op zich prima echter kan ik er niet mee inloggen op een beveiligde nas, als ik het wachtwoord uitzet dan zie ik prima de bestanden staan, maar in het apparaat kan ik nergens een naam en ww invoeren zodat de freecom gemachtigd is om in te loggen. Nu doe ik het zo: browse met de freecom naar mijn dreambox, daar naar de mnt map en vervolgens zie ik de nas, de dm heeft immers toegang tot de nas. om even terug te komen op de titel van mijn post, Hoe gaat een popcorn hour hiermee om? kan je ergens een naam en ww invoeren op de popcorn zodat hij op een met een ww beschermde nas kan inloggen? Weet iemand een minder omslachtige manier van benaderen van de nas door de freecom (behalve het verwijderen van de wachtwoorden)? Vastberaden, geen arrogantie!
winwiz Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Ja je kunt username en wachtwoord invoeren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
alejandro Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 Ok dank je, dan moet ik er maar eentje gaan aanschaffen.... Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen