BOBBY Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Hallo, Ik heb eens ergens gelezen dat er een soort providers zijn waar je foto`s op kunt zetten (uploaden) om zodoende met familie / vrienden te kunnen delen. Wie heeft ervaring met zoiets en wat kunnen jullie mij aanraden? Alvast bdankt!!
Ome Merde Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 picasa van Google kan dat. is nog gratis ook : http://picasa.google.com/ je kan het natuurlijk ook in eigen beheer doen (dus op eigen schijf gekoppeld aan het internet (ftp, webserver, whatever)). merDe deze ruimte is te huur
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Je zou ook de uploadsite kunnen proberen zoals MEGAUPLOAD of RAPIDSHARE Daar kan je b.v. een zipfile dumpen (ik dacht maximaal 100 MB per file) en je krijgt een download link terug. Deze link kan je naar je vrienden/familie sturen en zij kunnen de zipfile daar weg halen. Je kan daar dus niet de foto's op je gemak bekijken maar wel grote bestanden sharen, altijd makkelijk als mailen geen optie is vanwege de maximale grote Edit: ik zie dat de 2e genoemde link niet door de censuur komt, de 2e link moet je dus maar even raden
gigantaandemuur Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 photobucket.com heb ik ook kost noppes werkt perfect alles kan erop foto s ,filmpjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Fiene56 Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Je zou ook kunnen hyven. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
JosFop4Sat Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 www.mijnalbum.nl Vooral als het om iets tijdelijks gaat (enkele maanden), werkt dit zeer goed en eenvoudig. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast MP4 Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 En als je wil gaan voor 5 Gig per aangemaakte account met een upload van 2 Gig tegelijk, dan is Myotherdrive een hele fijne. Wel .com erachter. Je kunt hele mappen en ook mappenstructuren overzetten en ook alles delen in groepen, met of zonder toegangscode. Waha!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen