Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Als ik de kanalen van mijn strong 8000 opnieuw wil installeren moet ik eerst een code invoeren(ik mis sbs,yorin,net5 en bvn).<BR>Met " kanalen toevoegen" vindt hij ze niet.<BR>kan iemand me hiermee helpen?
Unetwork Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Lijkt verdacht veel op een kinderslot?<BR>Probeer eens 4 maal het cijfer 0? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 ik heb het zelfde probleem gehad met mijn nokia,als je gebruik maakt van een goldkaart moet je eens proberen om andere files erop te zetten want die codering die jij bedoelt staat namelijk op de goldkaart.Deze wijsheid heb ik ook maar van de leverancier van mij.dus andere files op de kaart.
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Met de g*ldkaart kan je ff 6969 proberen, dat lukte bij mij teminste.<BR>Of met de orginele kaart even voorbij de code en dan de g*ldkaart er weer in dat moet ook lukken
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 bedankt voor de hulp, het was geen kinderslot, er staat nieuwe soft ware op de reciever en het is opgelost.
Aanbevolen berichten