erje Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Citaat: Het grote voordeel van de Topfield PVR is het tegelijk kunnen opnemen en zappen tussen alle zenders. Of 2 tegelijk opnemen uit verschillende stromen en dan derde live kijken of iets afspelen. Het voordeel van de T4 is natuurlijk dat hij maar een fractie kost van de Topfield (rond de 60 euro), hij ziet er leuk uit, heeft conax, en een usb voor pvr op HD of andere media. Geen geknoei met een adaptor, hij werkt op 90-220v. Sinds de laatste firmware is hij stabiel. 1 kanaal opnemen en terwijl naar een ander kijken kan wel enkel binnen hetzelfde zenderpakket. Jammer : je kan geen universele remote gebruiken. TTxt gebruik je best van je tv want het beeld is niet stabiel. Soms wat rare software (die wel werkt). De handleiding en ondersteuning door de fabrikant zijn waardeloos. Dit is een overgangsperiode van analoog naar dvb-t. Binnenkort heeft iedere tv een dbv-t ontvanger aan boord. Dus geef je best niet teveel uit aan een ontvanger.
hummy369 Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 In bijlage software v1.08 voor de Mvision T-4 USB Bron : MVISION MV-T4-1.08.0-HS.zip
vasonline Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Origineel bericht van: hummy369 In bijlage software v1.08 voor de Mvision T-4 USB Bron : MVISION Ik heb gedurende een tweetal weken versie 1.08 in mijn T4 zitten en kan beamen dat de algemene stabiliteit beter geworden is. De EPG en de teletekst zijn nog niet in orde spijtig genoeg... Eergisteren heb ik daarover met MVision contact gehad en nog eens extra aangedrongen op alle items die in dit draadje reeds aan bod zijn gekomen. Dit is wat ze zeiden: - EPG bug: ze erkennen de fout, maar zeiden dat dit moeilijker was dan ze dachten -> nog wachten. ( ze zijn druk bezig met coderingswissel van satreceivers?) - Overige bugs: aan de eenvoudigere dingen (vertaling, etc) kon sneller iets gedaan worden. Dat is het voorlopig! Groetjes, S.
erje Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Met versie 1.08 kan je het ROM vastleggen op een HDD of stick net zoals je het zenderbestand kan exporteren. Anderzijds heb ik al enkele keren een vastloper gehad bij een niet geprogrameerde opname te starten met de recordtoets. Het kan toeval zijn maar in versie 1.07 heb ik er geen enkele gehad. Op www.mvision.tv kan je de HD-versie van de T-4 bewonderen : de HD 200-T, wel heel jammer dat hij geen Avi's kan lezen. Erje
Gast Bcool Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Origineel bericht van: erje Met versie 1.08 kan je het ROM vastleggen op een HDD of stick net zoals je het zenderbestand kan exporteren. Hoe pak je dit aan dan? Ik zie nergens in het menu een optie waar dit kan. Graag zou ik mijn zenderpakket zoals ik hem geconfigureerd heb willen opslaan.
erje Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Origineel bericht van: Bcool Origineel bericht van: erje Met versie 1.08 kan je het ROM vastleggen op een HDD of stick net zoals je het zenderbestand kan exporteren. Hoe pak je dit aan dan? Ik zie nergens in het menu een optie waar dit kan. Graag zou ik mijn zenderpakket zoals ik hem geconfigureerd heb willen opslaan. In het menu Utility/usb/blauw knop=save. Je hebt de optie 'bewaar DB' en ' save ROM'. Na een nieuwe firmware kan je via je USB-apparaat de aangemaakte files aanklikken om alles terug te zetten. (Het ROM terugzetten heb ik zelf nog niet uitgetest)
Gast Bcool Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Bedankt! Ik heb het gevonden. Handige optie.
W3ird_N3rd Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Werkt timeshift nu eigenlijk goed met de 1.08 firmware? Als iemand trouwens toevallig van zijn T4 afwil mag je mij een PM sturen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
W3ird_N3rd Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Origineel bericht van: J.Janssen Je hebt een PM Die had ik al beantwoord toen je dit bericht schreef. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
erje Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik heb slechte ervaringen met versie 1.08 Door aanhoudende vastlopers tijdens het opnemen en slechte (soms geen) reactie bij gebruik van de spoelfunctie heb ik versie 1.07 teruggezet. Die werkt veel stabieler. Misschien nog eens proberen als versie 1.09 uitkomt. Erje
kwajoep Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 Origineel bericht van: erje Ik heb slechte ervaringen met versie 1.08 Door aanhoudende vastlopers tijdens het opnemen en slechte (soms geen) reactie bij gebruik van de spoelfunctie heb ik versie 1.07 teruggezet. Die werkt veel stabieler. Misschien nog eens proberen als versie 1.09 uitkomt. Erje Heb ik ook gedaan ! Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
erje Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Vermits versie 1.07 niet meer te downloaden is van de mvision website hier als bijlage : MV-T4-1.07.1-HS.zip
hummy369 Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 In bijlage de database voor de Franse TNT zenders voor wie wil experimenteren op grotere afstand van de zender. Zenderlokatie Lambersat / Bouvigny (FR) Het bestand *.SDB uit de bijlage op een USB stick plaatsen. Selecteren via Menu > Utility > USB > Een backup maken van je eigen zenderinstellingen gaat als volgt. Menu > Utility > USB > Save > Bewaar DB [2009-11-11-13-47-39].zip
hummy369 Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Kan iemand een backup online plaatsen van zijn zenderinstellingen Digitenne (enkel zender GOES kanaal 54) MVISION T-4 Menu > Utility > USB > Save > Bewaar DB Dit is het bestand *.SDB Graag de FTA en gecodeerde zenders Dit is voor experimentele doeleinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen