Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Aan te bevelen voor degenen die een beetje over de grens kunnen spreken of lezen: -satmagazin-
Gast MP4 Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Erg fijne prijs ook.. Maar ohne Festplatte, daar gaat het nog niet over. Dr Dish even zien binnenkort toch maar.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Het ging mij om de link naar de hele website in het algemeen. Niet om het ene item.
Big fellow Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Ik krijg: Citaat: Not Found The requested URL / was not found on this server. als ik op de link klik?? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
mereltje Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Origineel bericht van: Big fellow Ik krijg: Citaat: Not Found The requested URL / was not found on this server. als ik op de link klik?? Als je het schuine streepje erachter weg haalt doet hij het wel Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Vreemd bij mij doet ie het onmiddelijk. Schijne streepje heb ik weggehaald in de link.
Big fellow Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Nu doet hij het wel bij mij.. Vreemde zaak.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
minplus Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Hier doe-die-ut-nie. Geeft een proxy error. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
wammeswaggel Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Even de slash "/" weghalen in de adresbalk van je browser. Dus gewoon intypen: www.satmagazin.tk . Eerst gaf dat een "404", nu een "proxy" error. Hmmmm, dat is het ook niet helemaal. Rrrraar. Soms doet ie het wel, soms niet. Nu krijg ik weer "Service temporarily unavailable". Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Fiene56 Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Goeie site fred en mijn duits is ook ok na 30 jaar werk in dat land. Vielen Dank für diese Info. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Ronsworld Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Dat heb je nou eenmaal met die (bijna) gratis domeinnaampjes van .tk (tokelau) Geen bandbreedte en een kleine data limiet, dan lig je er regelmatig uit... Een beetje zelfrespecterend magazine had er in elk geval iets van €25,= per jaar tegenaan kunnen gooien voor een website die dit soort "misbruik" aan kan. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Gast M&R Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Origineel bericht van: minplus Hier doe-die-ut-nie. Geeft een proxy error. Die tk server ligt op dit moment met regelmaat in storing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen