EdjeKroketje Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb dit bijna een jaar geleden ofzo al is gepost en tot mijn verbazing zag ik dat dit al 1967 keer was gedownload. Ik zag de posting van Hageneis die mijn bestand heeft aangevuld. Omdat hier uren en uren werk in zit hou ik het liever in eigen hand. Daarom bij deze weer een enige echte Edje's DVB-T file. In het rood de Digitenne zenders welke reeds in gebruik zijn. In het wit de Digitenne zenders welke definitief in de lucht gaan komen. In het blauw de DVB-H only zenders. Als je de file uitpakt dan komt er een .kmz bestand uit. Als je Google Earth hebt geinstalleerd op je computer wordt deze gestart als je de file dubbelklikt. Mocht je nou iets missen dan is het zo dat de locatie nog niet definitief is (of ik heb een foutje gemaakt). Mochten er mensen zijn die goede ideeen hebben hoe het nog beter kan dan hoor ik dit graag. Een dezer dagen post ik ook nog even een Tomtom versie voor de liefhebbers. Edje's DVB-T.zip
W3ird_N3rd Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Heb toch Google Earth er maar eens opgezet, dit is handig zeg! Complimenten! Kan je er ook nog bijzetten welke regionalen op welk kanaal iedere zendlocatie heeft? Ik wil het ook best doen maar vraag het omdat je het liever in eigen hand hebt. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Hageneis Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Waren Landgraaf, Eys en Hulsberg nog niet definitief voor DVB-H? Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Hageneis Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Nog een paar verbeterpunten: Alphen ligt in Noord-Brabant > de zender staat in Alphen aan den Rijn. lopik > Lopik Amsterdam rai > Amsterdam RAI (acronym en eigennaam) Amsterdam ij > Amsterdam IJ (geografische naam) Loon op zand > Loon op Zand Krimpen a/d ijssel > Krimpen aan den IJssel Velsen Noord > Velsen-Noord Nieuw Beijerland > Nieuw-Beijerland Verder heb ik de namen op alfabetische volgorde staan (door te slepen naar de gewenste positie). Hopelijk kun je er wat mee. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
EdjeKroketje Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Geplaatst: 26 juli 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Heb toch Google Earth er maar eens opgezet, dit is handig zeg! Complimenten! Kan je er ook nog bijzetten welke regionalen op welk kanaal iedere zendlocatie heeft? Ik wil het ook best doen maar vraag het omdat je het liever in eigen hand hebt. Je bedoelt in de eigenschappen bij beschrijving? Origineel bericht van: Hageneis Waren Landgraaf, Eys en Hulsberg nog niet definitief voor DVB-H? Ze zijn het nu niet dus waren het zeker niet Andere puntjes zal ik even naar kijken, bedankt voor de opmerkingen.
W3ird_N3rd Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje Origineel bericht van: W3ird_N3rd Heb toch Google Earth er maar eens opgezet, dit is handig zeg! Complimenten! Kan je er ook nog bijzetten welke regionalen op welk kanaal iedere zendlocatie heeft? Ik wil het ook best doen maar vraag het omdat je het liever in eigen hand hebt. Je bedoelt in de eigenschappen bij beschrijving? Dat lijkt me de beste plek. Misschien ook het vermogen en directioneel ja/nee erbij. Ik wil het zelf ook graag doen hoor want ik vraag best wel wat. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
EdjeKroketje Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Geplaatst: 26 juli 2008 je hebt niet eens alle info gek kijk wel ff want ik vind het wel een goeie
W3ird_N3rd Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje je hebt niet eens alle info gek kijk wel ff want ik vind het wel een goeie Niet alles inderdaad maar ik zou veel van http://home.kpn.nl/ploe2070/fmtv/dvbt/digitenne-kpntv.html kunnen halen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Hageneis Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Wat is trouwens de status van Hoorn en Sittard? Bij fmtv.radio.nl staan die namelijk wél op de lijst. Zijn deze nou nog niet defintief qua opstelplaats? Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Hageneis Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Edje, worden Leusden, Almere Carlton en Amsterdam Nieuwe Hemweg nog toegevoegd aan je bestand? Anders wil ik het zelf ook wel uitzoeken. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
EdjeKroketje Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Geplaatst: 20 maart 2010 Ik zal één dezer dagen is een update plaatsen, met deze sites erin.
EdjeKroketje Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 De nieuwe Google earth file is hier te downloaden.
EdjeKroketje Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 Ik heb er zojuist ook nog een zipfile opgezet voor je TomTom. Je ziet dan de Digitenne zenders op je TomTom als NP, ook kan je een melding in je TomTom aanzetten, als je dat leuk vindt, als je bijvoorbeeld 5 km van een mast bent. Hier te downloaden.
ReneBee Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Ik zag gisteren dat de mast bij de afrit Leusden-zuid op de A28 klaar is. Die moet Amersfoort gaan vervangen.Geen idee wanneer deze in de lucht komt. Hier staan ook twee foto's. René.
EdjeKroketje Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 Ik heb Leusden er wel opgezet maarre wanneer die aangaat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen