Dilasso Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 LS, Zijn er misschien ook ergens op de Astra 1-2-3 of Hotbird goede Country and Western Radio en/of TV zender(s)? Andere satellieten is niet belangrijk, kan ik niet ontvangen. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Littlesat Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Country radiozenders zijn er nog wel te vinden in de diverse themapaketten. Via www.nashvillefm.nl heb je een Nederlandse "web" radio is dat ook voldoende is. TV komt er binnenkort later dit jaar na ruim 10 1/2 jaar geen CMT Europe ook weer aan. In het najaar start the country channel zie: http://www.thecountrychannel.tv Alleen is er een nadeeltje. Hij wordt op Duitsland gericht en je hebt dus een Duits (grijs) abbonnement nodig. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dilasso Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Geplaatst: 25 juli 2008 Bedankt Littlesat, voor je info, helaas werkt de eerste link niet. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Origineel bericht van: Dilasso Bedankt Littlesat, voor je info, helaas werkt de eerste link niet. Groet, Dilasso. Beiden doen het gewoon bij mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen