Ga naar inhoud


Kathrein fware versie 1.06


verkerkbr

Aanbevolen berichten

Beste Jakkoi,

 

begrijp het probleem niet helemaal.

 

Waar komt de Aaf versie vandaan ? Stond deze erop en heb toen de upgrade gedaan ? Je kunt namelijk de AAF versie niet mixen met originele Kahtrein versie.

 

Het mooiste om in de flash de originele Kathrein versie zo veel mogelijk aan te houden. En als je AAf wilt gebruiken, dit vanaf een USB stick te doen met Barry Allen.

 

Zou zeker de laatste versie van KCC gebruiken. Staat in All-in-One versie van AAF. Hiermee kun je om te beginnen al een FTP server aan 1.06 toevoegen. Zit er namelijk standaard niet in.

 

En uiteraard ook Barry Allen installeren voor gebruik van de USB stick.

 

KCC is een bijzonder handig hulpmiddel voor een en ander.

 

Zou dus even een nieuwe flash uitvoeren met een complete versie van 1.05. Netwerk instellingen uitvoeren en dan upgrade internet naar 1.06. Let op dat is allemaal nog de Kathrein versie.

 

In Kathrein versie 1.06 ontstaat soms het probleem dat de Gateway niet goed kan worden ingesteld. Er komt steeds een foutmelding.

 

Werkt de emergency boot nog goed ?

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Jakkoi,

 

Jouw ervaring heb ik ook gehad dit weekend. Wat ik deed was vanuit de AAF-firmware 2.0c de Kathrein 1.06 org firmware ladedn. Vervolgens bleef bij mij ook de tekst AAF 2.0 in het display staan. Er zijn dus 2 mogelijkheden. De eerste is dat wij alle 2 dezelfde "fout" hebben gemaakt of de andere mogelijkheid is dat er een conflict bestaat tussen beide firmware's. Wat de verklaring is weet ik nog niet. Maar ik weet wel de oplossing en dat is de oplossing uit deze thread http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1538089#Post1538089 en dan met name de oplossing van Bangkok by Night. Daarmee is het e.e.a. binnnen een paar minuten opgelost.

 

Groeten en succes,

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...