Unetwork Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2008 Hallo Sultan mocht je wat meer info hebben dan graag, mag ook via een PM ivm met niet toegestaande links.. Alvast bedankt. Peter Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2008 volgens de website is deze niet voor PPC2002 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
NINjak Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb "pas" Destinator 7 gedownload en op mijn oude MDPNA150 (Medion Navigator) geinstalleerd, wat Windows CE als OS draait (volgens mij dus ook gewoon een PPC) en wat perfect werkt. Ik heb ook nog "wat" mapjes gedownload (3,5Gb totaal) waar toevallig ook een map waar "Praha" in verwerkt zit/op staat [EDIT] Deze file moet eigenllijk wel genoeg zeggen: D7_Final_build_588.11_PPC2003.rar
Unetwork Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2008 Ja als je goed kijkt spreekt het over PPC2003 en dus niet over waar ik op zoek naar ben PPC2002 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Sultan Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Unetwork volgens de website is deze niet voor PPC2002 Unetwork, sorry voor de late reactie, maar ik wilde je deze link toch nog geven. http://www.navigon.com/site/nl/nl/servic.../software/3/247 Navigon 6.0 zal niet lukken, maar navigon 5.0 moet geen probleem zijn. Misschien moet je even op een bekende internationale veilingsite kijken voor deze versie van NAVIGON. groeten, Sultan Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken
Unetwork Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Geplaatst: 18 september 2008 Zou er ergens nog Medius te koop zijn? Ik heb op mijn nieuwe mobiele met mob6 Medius erop staan en die heeft hele mooie kaarten van ex Yu en bijna alle straten van Skopje staan erop. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Geplaatst: 18 september 2008 Ik bedoel Garmin voor 2002 PPC Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Tha Bulldog Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik denk dat het probleem is dat TT7 eigenlijk alleen werkt op Windows CE OS'en vanaf 5.0. En volgens mij is Microsoft Pocket PC 2002 gebaseerd op CE 4.2. Er dwalen wel TomTom 7 versies rond voor Windows CE 4.2, op o.a. usenet. Kijk even via FTD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen