Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Succes, een reelbox zal je mij niet zo snel zien kopen, want dat is van regen in de drup.
Ik snap verder ook niet wat de haast is. Het lijkt wel of bepaalde mensen niet zonder die paar HD zenders kunnen. Voorlopig doet mijn 7025 het uitstekend en komt die 8000 wel een keer (ooit) :-)))

Ron


Voor mij is het belangrijkste argument een 8000 te kopen de mogelijkheid 4 tuners aan te sluiten. Ik neem zoveel op dat ik steeds tegen de transponderbeperking aanloop.

En HD is mooi meegenomen, op dit moment niet zo want de meeste kijk ik niet naar maar tijdens het EK, OS. Wimbledon en de Tour was het bij mij toch wel welkom geweest!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om "betatester" te kunnen worden, moesten deze personen het bedrag op een rekening van DMM storten. Ik meen mij te herinneren dat de eersten dit rond begin augustus gedaan hebben. Nu de levering van de 8000 vetraging heeft opgelopen, heeft DMM hiervoor een financiële tegemoetkoming gedaan, aangezien we nu al meer dan een maand verder zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mic
Nu de levering van de 8000 vetraging heeft opgelopen, heeft DMM hiervoor een financiële tegemoetkoming gedaan, aangezien we nu al meer dan een maand verder zijn?


Waarschijnlijk krijg je "dezelfde belofte" als indertijd met de nieuwe 7025PLUS :D
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dat moet je inderdaad wel heel veel van verschillende paketten opnemen. tegen die beperking ben ik eigenlijk nog niet aangelopen, maar ik neem dan ook hoofdzakelijk alleen op Nederlandstalige/ondertitelde) zenders op.

Ron


Nou dat valt wel mee hoor, vanavond loop ik weer vast (gelukkig heb ik ook nog een 7020).

Ik wil De Reunie van Ned1 opnemen, Gooise wijven van Rtl4 en Robinson van Net5, dat kan niet want drie transponders.

En dan wil ik ook nog een filmspot opnemen van Noord Holland op 23.5, dat gaat al helemaal niet want een andere sat.

Eigenlijk is het nog vrij beperkt wat ik op wil nemen want naast genoemde zenders neem ik bijna nooit iets op. Al die discoverie en muziekzenders en noem maar op, ik kijk er bijna nooit naar.

De combinatie Nederland 1,2 of 3, een rtl zender, en Net5 of veronica komt bij mij veel voor, ik neem zoveel op omdat ik vrijwel nooit reclames kijk.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je zoveel zenders tegelijk op wil kunnen nemen koop je toch 2 keer een 7025 of viermaal een 500 (wel mounten dan die 500tjes)

Dit zal in prijs weinig uitmaken en wat er ook gebeurd je kunt bijna altijd kijken er blijft er allicht één het doen :D :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
als je zoveel zenders tegelijk op wil kunnen nemen koop je toch 2 keer een 7025 of viermaal een 500 (wel mounten dan die 500tjes)
Dit zal in prijs weinig uitmaken en wat er ook gebeurd je kunt bijna altijd kijken er blijft er allicht één het doen :D :D


Is op dit moment niet nodig want ik heb nu drie tuners (2 van de 7025 en 1 van de 7020) daarbij komt ook nog de harddisk van de Interactieve TV tuner van KPN. Voldoende mogelijkheden dus.

Maar ik zie ook wel in dat er uiteindelijk steeds meer HD zal gaan komen en dan wil je toch meedoen hé? Je hebt niet voor niets zo'n mooie 37 inch full hd scherm aan de muur hangen.

En dan is zo'n 8000 een mooi apparaat omdat ik daarin als het goed is 3 dvb-s en 1 dvb-t tuner kan plaatsen. De 7020 verkoop ik dan en de 7025 gaan naar de slaapkamer.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je praat over HD opnemen dan heb je wel gelijk......alleen ik zie dat voorlopig nog niet dat er zoveel HD uitzendingen zijn die je tegelijk op wilt nemen daar er nog niet zoveel is.

Ik denk dat ik in jou geval een 800 aanschafte en in de 7025 dvb-t module prikte. en de 7020 naar de slaapkamer zette.

maar aan de andere kant heb je met de 8000 alles in één dat is ook wel weer zo.

Het blijft keuzes maken.

Op dit moment zie ik de meerwaarde nog niet van een 8000 dus veel extra's zie ik voorlopig niet

Dit wordt wel interessanter als de je in de 8000 een blu-ray kunt zetten (ik begreep dat dit onder linux nog niet ging.)

Ben ook wel echt benieuwd wat de 8000 expliciet meer kan dan een 800 of 7025 daar dit ook Enigma 2 is.

Ik denk dat dream al werk genoeg heeft om de 8000 goed te laten functioneren.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PMC Cobra
ga toch maar een reel box kopen, deze zal ook wel zijn nukken hebben maar wel de volgende belangrijke zaken.
Dubbele net werk aansluiting, mogelijkheid Wifi, coolfan( wordt ie misschien niet zo warm als een dm800) dvd speler-brander
CI slots
kaarten slots
Computer en reciever
HD 300 gig

Maar ja de prijs ...... is eigenlijk 500 euro te duur.
Maar aangezien de 8000 nog niet zal komen, en als ie ook zoveel problemen heeft als de vorige modellen....

trek hier je eigen conclusie over...

Als echter dreambox fan ben ik wel teleurgesteld in de beloftes die ze maken.

Dus geluk met een andere box proberen


Macrosystem komt ook met twee nieuwe leuke apparaten, namelijk de DVC1000 en DVC2000

newskasten_dvc_ifa.png

49865.jpg


De macrosystem DVC1000 gaat 999 euro kosten en heeft twee HDTV dvb-s2 tuners en een harde schijf van 500 gig en een DVD double layer brander. 8 opnames tegelijk is mogelijk.

De macrosystem DVC2000 gaat 1499 euro kosten, maar heeft een harde schijf van 1000 gig, een internetbrowser, een netwerkaansluiting (media sharen/streamen via netwerk) en video-editing software aan boord. Een blu ray brander is als optie leverbaar.

Macrosystem zegt dat deze in het vierde kwartaal verkrijgbaar zijn.






Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Weten de betatesters al dat levering is uitgesteld naar eind oktober? blush



@Henksat,

Hoe kom je aan deze info?

Op Duitse forums lees ik wel berichten van Betatesters die naar
Dream Multimedia getelefoneerd hebben en aldaar te horen hebben gekregen
van (mogelijke) vertragingen tot eind september 2008.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je toch niet maken, geld vragen voor een beta box

en vervolgens maar blijven uitstellen.

Volgens mij is de financiële positie van dream bagger.

lijkt wel dat wij de de 8000 moeten voor financieren.

in het ergste geval krijgen we straks allen nog maar bericht van de

curator.

 

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou wel netjes zijn als Dream wat communicatiever was. Maar ik geloof niet dat dat hun sterkste kant is wink

Overigens staat op hun site bij de nieuwssectie nog steeds de banner dat ze beta-testers zoekren. Maargoed, het zou wel leuk zijn als er wat meer duidelijkheid kwam. Zowel omtrent wanneer de beta-testers wat kunnen verwachten en wanneer de machines ook echt vrij verkrijbaar zullen zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...