Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: sattaz

Henksat,
Hoe kom je aan deze info?


Dit geldt voor de "publieke" levering, wanneer de betatesters aan de beurt zijn weet ik dus niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tsja, als ze maar lang genoeg uitstellen worden ze vanzelf links en rechts ingehaald, ik vind het prima dat er meer keuze ontstaat.

 

Als een andere box betere hardware biedt en verder alles kan wat de 8000 zou moeten kunnen zoals CCcam ben ik niets te beroerd te switchen.

 

Helaas is nog geen perfect werkende HTPC en zijn dat stroomvreters.

 

Afwachten dus maar!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Weten de betatesters al dat levering is uitgesteld naar eind oktober? blush


Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: sattaz

Henksat,
Hoe kom je aan deze info?


Dit geldt voor de "publieke" levering, wanneer de betatesters aan de beurt zijn weet ik dus niet.



@Henksat,

Ik denk dat het wel een beetje verwarrend is om in een topic die over Betatesters gaat
de vraag te stellen of de Betatesters al weten dat de levering
is uitgesteld naar eind oktober (2008?).

Dan ga je toch uit van een levering aan de Betatesters want de Betatesters
hebben toch alleen belang bij hun eigen levering en niet bij de "publieke levering"?!

Mijn vraag hoe je aan deze info komt heb ik nog niet beantwoord gezien.

Jouw info vind ik opmerkelijk daar ik dit nog niet op andere (Duitse) forums
gelezen heb of ik moet eroverheen gelezen hebben.
Afgezien daarvan is het uiteraard goed mogelijk dat het wel elders vermeld is
maar dat ik dat bericht gewoonweg (nog) niet gelezen heb.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ik als broer, ver familielid of zijn MPS personaliteit krijg die malings niet, dus kan me niet voorstellen dat dergelijke informatie hier thuis hoort. Die was toch gericht aan dealers en niet aan sat4all?

Bovendien is het waarschijnlijk paniek om niets want de betatesters zullen hun box toch wel minimaal een maand voor marktintroductie binnen hebben want anders heeft betatesten totaal geen zin.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Zelf ik als broer, ver familielid of zijn MPS personaliteit krijg die malings niet, dus kan me niet voorstellen dat dergelijke informatie hier thuis hoort. Die was toch gericht aan dealers en niet aan sat4all?
Bovendien is het waarschijnlijk paniek om niets want de betatesters zullen hun box toch wel minimaal een maand voor marktintroductie binnen hebben want anders heeft betatesten totaal geen zin.

Ron


Het 'betatesten' van DM heeft sowieso geen zin.
Sterker nog, hier is helemaal geen sprake van een betatest zoals die normaliter wordt uitgevoerd bij bedrijven (zie ook mijn eerdere opmerkingen in deze thread).
Ze noemen het een betatest, ik interpreteer als een 'voorverkoop'
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mauce

Het 'betatesten' van DM heeft sowieso geen zin.
Sterker nog, hier is helemaal geen sprake van een betatest zoals die normaliter wordt uitgevoerd bij bedrijven (zie ook mijn eerdere opmerkingen in deze thread).
Ze noemen het een betatest, ik interpreteer als een 'voorverkoop'

Op zich heb je helemaal gelijk. De enige "voordelen" zijn:

* Je hebt hem als eerste in huis (Zo ongeveer)
* Je krijgt "gratis" een HDD, DVD-R en WLAN

Nadelen:

* Je moet wel ERG ver vooruit betalen
* Garantie moet je bij DMM zelf halen
* Onzekerheid wanneer je hem krijgt
* Onzekerheid wat de kwaliteit zal zijn...

En dan nog niet te spreken over het retailkanaal wat nu omzet (en winst) misloopt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
En dan nog niet te spreken over het retailkanaal wat nu omzet (en winst) misloopt.


Daar kan ik maar weinig medelijden mee hebben. Dat heeft de satelliethandel voor zichzelf verpest door nauwlijks service meer te verlenen en altijd maar de goedkoopste te willen zijn.
Vroeger kon je er vanuit gaan dat je ergens waar je een paar euro meer betaald nog een winkel was waar je betere service kreeg, maar tegenwoordig kunnen de duurste winkels ook de grootste oplichters zijn.
Zekerheid heb je dus sowieso niet en wat die handel misloopt zal mij een zorg zijn.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ToxicQ
Origineel bericht van: tfh
En dan nog niet te spreken over het retailkanaal wat nu omzet (en winst) misloopt.


Daar kan ik maar weinig medelijden mee hebben. Dat heeft de satelliethandel voor zichzelf verpest door nauwlijks service meer te verlenen en altijd maar de goedkoopste te willen zijn.
Vroeger kon je er vanuit gaan dat je ergens waar je een paar euro meer betaald nog een winkel was waar je betere service kreeg, maar tegenwoordig kunnen de duurste winkels ook de grootste oplichters zijn.
Zekerheid heb je dus sowieso niet en wat die handel misloopt zal mij een zorg zijn.

Ron


Ehm... En dat komt van dezelfde man vandaan die ooit dit poste:

Origineel bericht van: ToxicQ

Ja we gaan allemaal in het buitenland kopen (alle 13 miljoen mensen die wat uit te geven hebben) en dan geven we die 100 euro per item die we besparen wel in Nederland uit.
Neem voor het gemak even als voorbeeld een apparaat van 400 euro in Nederland die in Duitsland bij de goedkoopste online shop 300 euro kost.
In dat geval zal er dus zo'n 36 miljoen per item naar het buitenland gaan en kan het overgrote deel van alle Nederlandse winkeliers en bedrijven de deuren wel sluiten en hun personeel op straat zetten. Al die bedrijven (maar ook hun personeel) betalen flink belasting. Belastinggeld waarvan jouw uitkering betaald wordt als je werkeloos mocht worden. Waarvan de straat voor jouw deur betaald wordt. Waarvan de scholing van jouw kinderen betaald wordt etc. Zonder dat geld, geen (sociale) voorzieningen en zonder (sociale) voorzieningen geen welvaartstaat.
Zie je zelf hoe jouw mentaliteit in elkaar steekt en wat het gevaar is als iedereen dezelfde mentaliteit zou hebben?
Ik ben misschien wel een beetje nationalistisch, maar een beetje kan echt geen kwaad.


Staat niet helemaal in één lijn met elkaar wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gewoon over nederlandse winkels onderling.

Bovenstaand verhaal gaat over de vergelijking tussen Nederlandse en buitenlandse winkels.

Ik vind nog steeds dat je jouw geld beter in Nederland uit kan geven. Gaan we allemaal consequent bij de buren eten, maken we onze eigen economie kapot.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb het gewoon over nederlandse winkels onderling.
Bovenstaand verhaal gaat over de vergelijking tussen Nederlandse en buitenlandse winkels.
Ik vind nog steeds dat je jouw geld beter in Nederland uit kan geven. Gaan we allemaal consequent bij de buren eten, maken we onze eigen economie kapot.

Ron


Bovenstaand citaat komt uit de thread van de Popcorn Hour, waar men PopcornHour direct bij de fabrikant koopt á 179 US$, ipv voor 249 Euro bij de Nederlandse distributeur/importeur. Eigenlijk dus een gelijke situatie met nu.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, daar heb ik het helemaal niet over.

Ik heb het er over dat een hogere prijs niets meer zegt over het service niveau. Vroeger kon je nog stellen dat een duurdere winkel meer service verleend, maar ik heb nu 3 winkels persoonlijk meegemaakt waar ik meer betaalde en geen of slechte service kreeg. Dat neemt niet weg dat de service bij heel erg goedkope winkels vaak sowieso om te huilen is.

Jouw quote gaat over een totaal ander onderwerp, n.l. kopen in het buitenland en de gevolgen voor de Nederlandse economie.

het is sowieso allemaal off-topic want ik wilde alleen duidelijk maken dat ik met die winkels geen medelijden heb als de fabrikant ze passeerd. Niet vanwege de economie, maar uitsluitend vanwege het (over het algemeen slechte) serviceniveau. Ik had ook kunnen stellen dat ik met de omzetderving van de duitse winkelier geen medelijden heb. Dan was het misschien duidelijker geweest. Ik kan er ook niets aan doen dat die dingen nu eenmaal uit Duitsland en niet uit Nederland komen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Joh, daar heb ik het helemaal niet over.
Ik heb het er over dat een hogere prijs niets meer zegt over het service niveau. Vroeger kon je nog stellen dat een duurdere winkel meer service verleend, maar ik heb nu 3 winkels persoonlijk meegemaakt waar ik meer betaalde en geen of slechte service kreeg. Dat neemt niet weg dat de service bij heel erg goedkope winkels vaak sowieso om te huilen is.
Jouw quote gaat over een totaal ander onderwerp, n.l. kopen in het buitenland en de gevolgen voor de Nederlandse economie.
het is sowieso allemaal off-topic want ik wilde alleen duidelijk maken dat ik met die winkels geen medelijden heb als de fabrikant ze passeerd. Niet vanwege de economie, maar uitsluitend vanwege het (over het algemeen slechte) serviceniveau. Ik had ook kunnen stellen dat ik met de omzetderving van de duitse winkelier geen medelijden heb. Dan was het misschien duidelijker geweest. Ik kan er ook niets aan doen dat die dingen nu eenmaal uit Duitsland en niet uit Nederland komen.

Ron

Helemaal mee akkoord. De service bij Nederlandse en Belgische winkels is vaak veel belabberder dan de service bij een Duitse webshop! En nog duurder ook!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...