Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:

Ehhh, droomland denk ik wink Maar ik ben wel heeeel benieuwd naar de eerste reacties. Zit ook al jaren op die machine te wachten.


Ik denk niet dat je erg veel reacties zult lezen, want de betatesters mogen geen enkele informatie naar buiten brengen. Daar hebben ze immers een contract voor moeten tekenen.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die box echt 1200€ of mer gaat kosten, dan zal ik wel uitkijken naar een alternatief, mijn PC koste niet eens zoveel. Ik vond 899€ al veel te veel (maar had mezelf overtuigd dat dit normaal was), meer dan 1000€ ga ik echt niet betalen, zal dan wel een andere box zoeken waar je ook Engma2 op kunt draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:

Ehhh, droomland denk ik wink Maar ik ben wel heeeel benieuwd naar de eerste reacties. Zit ook al jaren op die machine te wachten.


Ik denk niet dat je erg veel reacties zult lezen, want de betatesters mogen geen enkele informatie naar buiten brengen. Daar hebben ze immers een contract voor moeten tekenen.

Ron


ik hoop wel dat ze mogen mededelen dat ze er een ontvangen hebben. Ben wel eens nieuwsgierig. Hoe lang gaat er getest worden?

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:



Ik denk niet dat je erg veel reacties zult lezen, want de betatesters mogen geen enkele informatie naar buiten brengen. Daar hebben ze immers een contract voor moeten tekenen.

Ron


Alsof zoiets te controleren valt eek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt zo langzamerhand wel een eentonig geleuter allemaal.

Dream roept ale enkele jaren dat de 8000 eraan komt. Nog steeds niets gezien. Ook op emails reageren ze niet.

 

En als de 8000 er is voor heel veel geld, dan zal er binnen korte tijd beslist wel een of andere kloon op de markt komen.

Niet dat dat een gewenste situatie is, maar als je de prijzen teveel opschroeft, ga je jezelf wel uit de markt prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kloon zal er voor de dm8000 wel niet zo snel komen.

 

De dm8000 wordt in europa ontwikkeld en in nederland gemaakt, voordat de chinezen de box kunnen kopiëren wil (en zal) dream-multimedia er al veel verkocht hebben.

 

Dream-multimedia is met onder andere de dm500 net als veel andere fabrikanten de dupe geworden van hebzucht. (een produkt leten maken in een ultra laag lonenland) en dan de kous op de kop krijgen omdat eventueel een kloon al eerder op de markt verschijnt dan het eigen produkt.

 

Al meerdere fabrikanten hebben zich rijk gerekend en zich uiteindelijk misrekend.

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

 

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Laverda

De dm8000 wordt in europa ontwikkeld en in nederland gemaakt, voordat de chinezen de box kunnen kopiëren wil (en zal) dream-multimedia er al veel verkocht hebben.


dit betwijfel ik gezien de verkoopprijs van 900 euro

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit je echt fout, want een nokia mediamaster 9500 koste ten tijde van zijn introductie maarliefst 2700 gulden en kort voordat hij jaren later van de markt verdween, nog steeds ruim 1600 gulden.

Daar zijn er toch wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg veel van verkocht.

Als het product echt goed is, mag je er best wel vanuit gaan dat ze als warme broodjes zullen verkopen, of hij nou 400 of 1000 euro gaat kosten.

En ga a.u.b. nu niet roepen dat alle satellietontvangers tegenwoordig goedkoper zijn want ook dat is niet waar. Vroeger werd er goedkope meuk gemaakt en nu nog. Nu heeft de goedkope meuk alleen overhand en zijn er nog maar een paar kwalitatief goede (en dure) high end producten.

Ik denk dat de DM8000 net als de DM7025 toch wel tot de high end receivers gerekend mag worden en die kosten nu eenmaal meer.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

persoonlijk vind ik dat er weinig verschil zit tussen de 800 en de 8000, behalve dan de extra tuners. Maar of dat genoeg is om 450 euro prijsverschil te rechtvaardigen? Daarbij zit de concurrentie ook niet stil.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...