Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Ome Merde
daar ben ik het mee eens. leuk zo'n hobby-bak maar voor jan-met-de-korte-achternaam veel te duur.


Dat geld toch voor alle nieuw in de markt gezette apparatuur, een blu-ray speler is op dit moment voor de gemiddelde consument ook veel te duur.
Mijn eerste video recordertje was 1000 gulden frown ook veeeel te duur dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is volgens mij ook gewoon de eertse productieserie en helemaal geen Betabox. Ik heb overigens niks tegen dit soort salespraktijken...erg slim en een beetje sneaky van van ze. Jammer voor de dealers; die zullen nu merken dat ze overbodig zijn al zullen enkele van jullie vinden van niet. Ik ben voorstander van direct sales en opsturen als er iets mis is.

Aan de andere kant vind ik de prijs stevig. Ik ben zelf geinterresseerd in de kwaliteit van de tuner(s). Niet qua ontvangst maar qua geluid. Ik heb nu een 7000 en die geeft niet echt super geluid...Ligt ook niet helemaal aan de box maar het kan echt beter.

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

<<Ik heb overigens niks tegen dit soort salespraktijken...erg slim en een beetje sneaky van van ze. Jammer voor de dealers; die zullen nu merken dat ze overbodig zijn>>

Wat dacht je dan van de importeur? Die staat nu helemaal voor jan met de korte achternaam en dan nog maar niet te spreken wat ie misloopt aan handel. (heeft toch al 3 jaar reklame voor dit 'ding' zitten maken)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie doen net of er enkel in nederland en belgie testers zitten,

denk je nu echt dat ze die 1000 stuks enkel hier gaan verkopen aan betatesters.

zoveel zullen dit niet zijn hoor,

ik schat op een 5 a 10tal per land.

dus zoveel lopen ze toch niet mis hé,

en daarna hebben ze volle bak verkoop als ik zo zie wie die allemaal gaat kopen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er nu wel of geen HDMI uitgang in?

Niet erg duidelijk op de foto.

lol,misschien,gaan ze bij de betatesters kijken of er niet teveel mogelijk is,en de mogelijheden terugschroeven.ik heb het over de gekende plugins :D .

Maar dat is nu geen negatieve kritiek over deze ontvanger,enkel maar positieve spot.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Allemaal,

 

Wel een brief gestuurd maar nog geen reactie, ik heb echter 3 vragen:

 

1: Zijn er mensen die na het versturen een reactie hebben gehad dat Dream de brief heeft ontvangen?

2: Zijn er al mensen die een afwijzing hebben gehad, dit zou ik wel op prijs stellen van Dream(aan duigen). Denk dat een groot aantal mensen een behoorlijke brief hebben geschreven.

3: Is deze prijs (€ 899,-) inderdaad met 4 DVB tuners? Allemaal model Satelite of krijg je de keus?

 

Groetjes

Onedutch, Tukker Tom

 

/---------------------------------------------------------------------------------------------------------\

|DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |

Link naar reactie
Delen op andere sites

gezien je vraag, alsook de rare berichtgeving van cosmos;

1)

een betatester zal per contract gehouden worden aan het niet publiekelijk maken van communicatie met dream en over de software tests.

2)

waarom overigens afwijzingen versturen? in dat verband is geen bericht, slecht in tegenstelling tot het spreekwoord.

3)

betatesters zouden statistisch gezien een out of the box (productie serie) moeten krijgen, of het zijn allemaal testmachines? per hand ingesteld en customized???

{zal wel niet, dus geen privé wensen mogelijk.}

 

cheers

 

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -H3-
Zou ook leuk zijn als ze gelijk een dvb-c2 tuner uitbrengen kunnen de kabel kijker ook genieten van hun hdtv kanalen ;-)

Voor HD kanalen via de kabel heb je alleen een DVB-C tuner nodig. Bij kabel zit hier geen verschil tussen.

Gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht maar eerst af!

 

Speelt de box BluRay af ? Uiteraard met Slimline notebook drive.

Speelt de box MKV (of soortgelijk) af ? De 800 iig niet!

4 Tuners, allemaal zonder problemen tegelijk te gebruiken ? DVB-S/S2/T en C ?

 

Als een 899,- een speciaal aangemeten prijs met "GRATIS" DVD en Wifi en bovenstaande zaken kan hij niet uitvoeren dan is het imo een erg dure box. Als hij het wel kan dan is het een redelijke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...