Ga naar inhoud

CineNova op zwart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Yep<P>Bij mij is die ook op zwart<BR>is gecodeerdt in crypto<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nou ja it was fun,zolang het duurde.<BR>reporter[remco]<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN

Geplaatst:

Heb vannacht nog zitten lachen om de film Beverhills Ninja's en vanmorgen was alles gecodeerd... <P><BR>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja inderdaat het zij zo maar ik heb toch wel twee dagen opgenomen en dag en nacht .<BR>Die film die jij gezien hebt dus ook.<BR>Ik vond het een zeer goed kannaal .<BR>en zoals ik nu zie denk ik ook dat Cinenova<BR>niet in seca of irdeto uitzend .<BR>Groeten.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb de balle verstand van satelietdecoders en systemen, maar wellicht kan ik jullie helpen met Cinenova.<P>Het is een kanaal wat via Mr Zap (www.mrzap.nl) aangeboden word. Hier wat technische gegevens van de Mr Zap box (SAGEM)<BR>Boot: BONG4002<BR>Loader: L456<BR>Applicatie: A250 (Jun 13 2000)<BR>Opentv: EN10027<BR>Viaccess: 0,36IP<P>Freq: 306,25 Mhz<BR>Symbol Rate: 68750<BR>Modulatie: 64<P>Ik hoop dat jullie er wat aan hebben dan wel mee kunnen.<P>In ieder geval sorry als ik jullie tijd verspilt heb.<P>Succes<BR>The Last Don<BR>

Geplaatst:

Maakt verder niet uit maar dit zijn gegevens voor de kabel , jouw sagemdoos is een digibox voor op de kabel .<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.