Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Momenteel zie ik dat op Dorcel TV het beeld constant uitvalt, zijn er nog kijkers die hier last van hebben?

Astra 19.2° Oost

12344

H

27500

3/4

IRdeto2/Seca2

Ik kijk met een Nokia 9500 DVB 2000 Beta 8 en IRdeto2

Hopelijk is dit rap opgelost want dit is de enige zender als IRdeto2 kijker ...

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Zat gisteren te zappen en had inderdaad het zelfde probleem. Ligt dus niet aan je ontvanger. Hoop dat het vanavond beter voor je is. :D

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Geplaatst:

Ik had het probleem ook en helaas is dit niet de eerste keer. Gebeurt mij iets te vaak. Hetzelfde geldt voor Playboy TV. Ook telkens beelduitval. Gisteravond ook. Soms zie ik zelfs Vitaliteit ipv Playboy of er is geen geluid.

Lijkt erop dat CDS toch wel vaak problemen heeft met de zenders in kanaaldeling.

Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: Timm1983
zijn er nog kijkers die hier last van hebben?

Yep...ook hiero frown

Was vrijdag geloof ik op Dorcel...2 sec beeld en 2 sec zwart...enz enz enz.

Maar vanaf woensdag 23 juli tot heden heb ik ook geen Playboy TV meer op het thema pakket...En ook Halmark was gisteren weg en Discovery Science & - Travel gaven een POOR SIGNAL ..storing dus.

Maar eigenlijk zijn ze met die Playboy zender al vanaf het begin aan het klooien (dus half jaar al) en ik heb daar al zo'n 8 à 9 keer geen beeld op gehad in die tijd....betekend dus dat ze ong. om de 14 dagen wel liggen te klooien bij CanalDigitaal.
Uiteraard heb ik al een paar keer telefonisch contact gehad, maar die meneer van CD schuift het steeds maar af ( je weet wel: ligt nooit aan hun)
Welke decoder ik dan had? ...antwoord op al mijn 3 decoders hetzelfde probleem, ook de CD goedgekeurde wink
Of de schotel wel goed was uitgericht?...antwoord: net nieuwe instalatie aangelegt door een erkende vakman.
Playboy TV zelf heeft geen uitzending!...antwoord: Op Hotbird lopen dezelfde uitzendingen en doen het daar wel.
Enz enz enz.
Ik heb hun nog eens gevraagt of CD de rekeningen wel aan Playboy TV betalen en of daarom Playboy soms hun zender steeds van CD gooien totdat de rekeningen weer voldaan waren....(toen kreeg ik een boze meneer te horen laughlaughlaugh )

Het vreemde is, waneer ik dan altijd maar even belde (en ik aan de lijn wordt gehouden voor de nodige euries) deed Playboy TV opeens die avond WEL weer.
Maar nu (heb donderdag 24 juli nog contact gehad) hebben ze mijn kaart weer opnieuw geactiveerd maar het blijft deze keer zwart.
Raar dat op hun site ook NIKS over dit probleem te lezen is...alsof het niet bestaat.

IK wil dus nu zogauw mogelijk van de hele thema pakket af...maar dat gaat ook niet zo makkelijk.
Btw. ook raar....als je het hebben wil is het met 1 telefoontje gepiept en 5 minuten later beeld.
Als je eraf wil moet je allerlei formulieren aangetekend gaan opsturen.
Maar daar ben ik nog niet over uitgesproken.
Als hun niet aan de verplichting voldoen dat ik zenders zie waarvoor ik betaal, geldt voor mij part dat hele jaarcontact niet eens meer. Want van een technisch storing kan je niet meer praten...ze hebben volgens mij een structureel probleem op de Astra 3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen