Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

Bestaat er een mogelijkheid om via een routeplanner ook tankstations weer te geven waar LPG verkrijgbaar is?

Mijn auto rijd op lpg en ik zou niet weten of dat overal op bv de tolwegen richting zuid-frankrijk goed verkrijgbaar is.....

--> Windows logica: Afsluiten onder Start

Geplaatst:

ok ik heb er eigenlijk nooit op gelet en hoor wat verschillen om me heen. Nou als jij het uit ervaring weet dan ga ik er maar vanuit dat het goed komt.

M'n auto zuip nogal veel dus lpg kost dan iets minder als benzine....

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Geplaatst:

Als ik jou was zou ik die link van @D.Quijote goed bekijken, in Frankrijk is Lpg op de auto-route vlot 0.83/L, een prijs van 0,70/L of minder is goed mogelijk vaak op minder dan 1 km van de auto-route.

Zelf rijd ik jaarlijks enkel malen doorheen Frankrijk, met een wagen die meer LPG zuipt dan een koe water, een beetje opletten bespaart ook mij enkele tientjes aan Lpg.

gamgra

Geplaatst:

Geldt in het algemeen voor zover ik het heb kunnen zien in Europa, ook voor benzine. Als je even van de snelweg afgaat een stadje in heb je het bijna altijd goedkoper.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

LPG vindt je tegenwoordig misschien wel bij veel pompen echter trof ik vorig jaar nog wel eens pompstations aan waar het gas op was. Ik denk gezien de routebeschrijving dat je geen TomTom hebt want daar voor heb je mooie POI's met alle LPG station van Frankrijk.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen