Gast Geplaatst: 2 april 2002 Geplaatst: 2 april 2002 hallo ik heb een philips dsx 6073/03A is erg gevoelig voor veranderingen is er iemand die hem al gepacht heeft en of het gelukt is ik heb alleen wat kunnen vinden over 6072 en 6071 alfast bedank .
Gast Geplaatst: 2 april 2002 Geplaatst: 2 april 2002 Dirk de 6073 is een type decoder. 6072 en 6071 zijn de 2 softwareversies voor de philipdecoders (behalve voor de 5816/03G die heeft software dsi185) Je zou je decoder eerst uit moeten lezen om zeker te weten welke van deze 2 (6072 of 6071) softwareversies voor jouw decoder is! Laad je namelijk de verkeerde dan is je deco dood (of je moet een oslink hebben) en kun je hem alleen met oslink nog tot leven roepen! (bijna) alles over het patchen van je philips kun je lezen bij deze site Hier staat ook een FAQlijst met 99,9% zekerheid welke software er in jouw 6073/03A moet. Maar beste als je geen oslink hebt is nog altijd zelf uitlezen en checken aan de hand van je dsxstring in die uitgelezen software welke softwareversie je hebt. Groeten, John.
Gast Geplaatst: 3 april 2002 Geplaatst: 3 april 2002 bedank john bedank voor de invormatie ik heb het een paar keer doorgelezen die sait maarhet is mij nog te gevaarlijk om er zonder hulp aan te beginnen michien is er wel iemand die mij daarbij helpen kan ik vraag het gewoon zie vanzelf wel of er iemand op reageert ik ben nog te groen daar voor maar bij voorbaad dank voor de reacti dirk
Gast Geplaatst: 3 april 2002 Geplaatst: 3 april 2002 Mijn eerste keer lukte ook , dus jouw ook denk ? Maar ik heb wel een OSlink voor het geval dat het fout mocht gaan. Sahib
Gast Geplaatst: 3 april 2002 Geplaatst: 3 april 2002 uitlezen is niet nodig, dsx6073 heeft altijd 6072 software. Gewoon flashen die handel. Mislukt het, is er altijd wel iemand met een Oslink (zoals ik, maar ik zal wel niet in de buurt wonen)
Aanbevolen berichten