Satbakker Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Origineel bericht van: snappie Ik rij zelf voor tnt expresse en wij mogen niks afleveren zonder een geldige handtekening met naam in blokletters. _______________________-- snappie AH.... een oud colega dus..... heb 12 jaar bij TNT gereden als int. chauffeur. Ben er begonnen toen het nog ERS was, later werd het TNT. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Gast Testertje Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: snappie Hebben we het hier over tnt expresee of over tnt post ? Want daar zit namelijk wel een groot verschil in , ze werken alle 2 onder de naam tnt maar hebben niks met elkaar temaken. Ik rij zelf voor tnt expresse en wij mogen niks afleveren zonder een geldige handtekening met naam in blokletters. _______________________-- snappie De pakketen worden afgeleverd bij TNT Post Business Service. Voor alle pakketen moet inderdaad worden getekend echter geen handtekening retour. Het betreft hier het zeker pakket (verhoogde aansprakelijkheid met handtekening voor ontvangst) Deze handtekening is door de afzender ook niet op te vragen. Vind ik op zich ook vreemd omdat je bij DPD deze handtekening de volgende dag al in huis kunt hebben. Inmiddels zijn we al 11/2 maand verder hebben we de klant maar een nieuw pakket opgestuurd omdat we een brief kregen dat het vergoed zou worden. Na 2 dagen kregen we weer een brief dat het pakket niet verhoogd aansprakelijk was verzonden waarna het gehele circus weer van voor af aan kan beginnen.
Miauw Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ik heb ooit eens een aangetekende, verzekerde en moet ontvangstbevesting brief verzonden. De ontvangsbevesting kwam na een week boven water, de brief was bij iemand anders in de bus gegooid die op vakantie was. Deze heer kwam hem persoonlijk brengen en vond het te grof voor woorden dat dit kon. Blijkbaar gaat de handtekening per normale post weer retour, dus dat is vragen om problemen. Het is al een tijd geleden, maar je betaald genoeg voor een goede afhandeling. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
cheapwatcher Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ze maken er echt een zootje van bij TNT. Bij m'n ouders ook al genoeg meegemaakt. Pakketjes die gewoon in de tuin worden gezet. Ik zag dat je nu al particulier ook via DHL kunt versturen tegen gunstige tarieven. Dat gaan we de volgende keer maar eens proberen. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
odysseus Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Kreeg vandaag een aangetekend schrijven, bezorgd door TNT, bij de buren ?? Grote schotels vangen veel wind..
Gast sattaz Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: odysseus Uit: Samos, Griekenland Origineel bericht van: odysseus Kreeg vandaag een aangetekend schrijven, bezorgd door TNT, bij de buren ?? @odysseus, Door TNT bezorgd bij jouw buren in Samos, Griekenland? Met vriendelijke groeten sattaz
odysseus Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Nee, post voor mij uit NL komt aan in IJMUIDEN Grote schotels vangen veel wind..
aanj Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ooit gehoord hoeveel adressen die mannen hebben op een dag ( 100 ++)? Ik vind 13 al genoeg ! Dan moet je af en toe kunstjes uithalen om alles weg te krijgen . Het moet toch goedkoop ! Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Gast Testertje Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Nee het hoeft niet goedkoop. Goedkoop is als je de € 1.50 voor de handtekening niet betaald Als dit te weinig is maak er dan € 2.50 van als hetgeen wat er moet gebeuren maar goed gebeurd. Verstuur (Betaal) je met handtekening mag er verwacht worden dat er ook daadwerkelijk een handtekening word geplaatst en het pakket op de juiste plaats terecht komt. Het probleem is dat ze door hetgeen wat ze beloven niet goed doen en vervolgens de bedrijven in de problemen brengen. Wij krijgen niets dan een telefoon nummer waar je telkens alles uit kunt leggen waarna je brieven krijgt een onderzoek word gestart enz. Dit kost pas veel geld en boze klanten. TNT maakt winst genoeg maar het moet steeds meer worden om de aandeelhouders tevreden te houden. Hopelijk is er eindelijk eens iemand bij TNT die orden op zaken stelt en TNT weer maakt zoals het was. Een bedrijf voor het volk en niet voor de aandeelhouders.
Ou-Tannu Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 ook vaak genoeg pakketjes mogen aantreffen bij de deur!! of dat ze gewoon al NIET aanbellen en meteen maar een briefje in de bus gaan drukken, om zo maar sneller KLAAR te zijn.. heb met mn geklaag al 2 bezorgers bij TNT weg weten te krijgen.. de lieftallige dame die nu bij ons de pakketjes doet doet t voor als nog KEURIG! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Agent Mike Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Origineel bericht van: aanj Ooit gehoord hoeveel adressen die mannen hebben op een dag ( 100 ++)? Ik vind 13 al genoeg ! Dan moet je af en toe kunstjes uithalen om alles weg te krijgen . Het moet toch goedkoop ! Ad nou ja.. ik betaal er dik voor. (vind ik) mag je toch een beetje service voor verwachten?
gerrit B Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Ergste wat ik bij hun heb meegemaakt is dat ik iets gekocht had, de persoon verstuurt het gewoon per post, geeft het persoonlijk af op het postkantoor, krijgt een bewijs en vervolgens is het pakket kwijt. Ik als ontvanger kan niets doen, dat kan nl. alleen maar de verstuurder. Na veel getouwtrek bevestigen ze uiteindelijk gewoon keurig dat het pakket hebben ontvangen, maar dat het bij hun op het postkantoor kwijt is geraakt, maar vervolgens schrijven ze dat ze er niets aan kunnen doen had het maar verzekerd verzonden moeten worden. Dus iemand geeft mij zijn TV in reparatie, ik raak hem "kwijt" bij mij in de werkplaats en zeg dan doodleuk tegen de klant "sorry, ik kan er ook niets aan doen had je maar een verzekering af moeten sluiten tegen het feit dat ik hem niet kwijt zou maken". En dit gedrag wordt dan ook nog eens door de posterijwet toegestaan zodat je ze niet voor het verlies aansprakelijk kunt stellen. Ik zou mij als bedrijf doodschamen dat ik of een werknemer van mij spullen van een ander, op wat voor manier dan ook, kwijt zou raken en zou hemel en aarde bewegen om te achterhalen wat er fout is gegaan en zeker de klant er niet de dupe van laten worden omdat ik zo nalatig ben geweest. suc6 gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Harry_Nak Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Al zou de afzender het verzekerd verzonden hebben dan nog wil de TNT een klacht van kwijtraken alleen in behandeling nemen als dat binnen 7 dagen gemeld is door de AFZENDER! Als geadresseerde kun je dan nog niets beginnen als de afzender te laat reageerd. Pluk een roos, die is rood.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen