ruff_rider Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Hi mensen, Ben aan het hobbieën en ben benieuwd of het al iemand gelukt is om 6 satellieten op een triax 78cm werkend te krijgen. Het heeft mij gelukt mij om 5 erop te krijgen met wat verlies op 28gr en 23.5gr. Thor is mij nog niet gelukt. Vraag: is de schotel te klein, of is er geen mogelijkheid van 6 op een triax? Ik dacht zelf dat het met een misschien 88cm wel lukt. Heeft iemand al ervaring mee?, anders heeft het geen nut om een 88cm van triax te halen. Configuratie in de DM600 is ook niet makkelijk met afwijkende optie. Ik ga verder proberen en ik hoor het nog van jullie. Gr, Ruff.
cookie monster Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Triax 78cm of 88cm om bijna 30° te overbruggen ?? Volgens mij ben je beter af met T55 , gaat wel Beter is een T90 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
ruff_rider Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Geplaatst: 26 juli 2008 Maar cookie is het mij tot nu toe wel gelukt met 5 posities, op de 78cm van triax. Gr, ruff
cookie monster Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Het signaal om 1°W er bij te nemen wordt te zwak !! En ook , als je ook op 28,2°oost al verlies hebt .... een T55 houdt het signaal netjes proper zoals het moet Een 88cm zal meer signaal geven , en er is ook een Triax gemaakt voor meerdere LNB's er op te zetten , maar ik verkies toch de T55 Deze is gemaakt voor multi-ontvangst Ik heb er goeie ervaring mee , en dus geen spijt er van C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen