Gast merlin1 Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb een modem en daar ben ik zeer content mee en ik heb een Linksys SPA3102 hoe en wat zijn de instellingen om gebruik te maken van telfort bellen en ook lokaal en nummer herkenning als dat allemaal kan. ps ik heb telfort aangevraagt en heb net dus nog niet binnen zodoende deze vraag. en welk dial plan enz moet ik hebben.
Poetsdoekje Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Kijk HIER! maar eens daar staat erg veel over Telfort internet en bellen. Overigens je krijgt daar een gratis modem bij, speciaal voor Telfort groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast merlin1 Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Dat weet ik maar ik heb deze toch dan kan k hem net zo goed gebruiken dan.
Poetsdoekje Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: merlin1 Dat weet ik maar ik heb deze toch dan kan k hem net zo goed gebruiken dan. Ja maar dat zit volgens mij allemaal ingebakken in het Telfort modem en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast wagij Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 het is iig iets met sip.telefoondienst.nl , maar het is al even terug dat ik daar werkte...
Gast merlin1 Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb de gegevens uit hun modem gehaald en nu maar hopen dat het gaat werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen